1

Onderwerp: infotaartje.nl - infotaartje.com

Dag allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien weten was ik eigenaar van de website infotaartje.nl
Omdat ik het te druk kreeg met mijn werk, mijn workshops en mijn gezin, ben ik vorig jaar gestopt met de website. Het kostte teveel tijd om die te onderhouden.

Nu blijkt dat iemand de inhoud van mijn website heeft gestolen, en die nu op infotaartje.com weergeeft.

Ik wilde iedereen even laten weten dat die site niets meer met mij te maken heeft, en als informatie verkeerd wordt weergegeven, dat ik daar niet verantwoordelijk voor ben. Ik vind het heel vervelend dat dit is gebeurd!

Groetjes, Carry

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

2

Re: infotaartje.nl - infotaartje.com

Kan dit dan? Ik ben een digibeet en snap er niet veel van, maar heo gaat dit dan?

3

wat vervelend voor je zeg!

4

Esther68 schreef:

Kan dit dan? Ik ben een digibeet en snap er niet veel van, maar heo gaat dit dan?

Ja, dit kan, ze kunnen de broncode kopiëren, en de afbeeldingen downloaden. Je kunt de inhoud van je webpagina niet beschermen helaas...

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

5 Laatst bewerkt door Aandetaart (23-03-2013 21:35)

Hallo Carry,

Dat is niet netjes van die persoon, hij/zij lift mee op het succes dat je had. Wij hebben je destijds tegen betaling aangeboden de website over te nemen, omdat je website leuke content had en in Google een mooie positie innam. Het was dus helaas wel te verwachten dat dit zou gebeuren.

Helaas werkt het zo op internet, wij wensen je in ieder geval veel succes!

Mark en Linda