1

Onderwerp: Brandende liefde!

Deze heb ik in opdracht gemaakt voor een vriendinnetje. Ze is al 10 jaar samen met haar vriend en deze taart was 'n verrassing voor hem.
Hij is een biker, dus vandaar de vlammen. En de harten staan natuurlijk voor hun liefde  :)  De onderste is gevuld met kersencreme en kersenvlaaivulling. De bovenste met chococreme extra. Afgesmeerd met ganache.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VZ6GNFO-D.jpg

Bedankt voor het kijken X

Life can be so sweet!!

2

Re: Brandende liefde!

prachtig!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Wow, vlammend! Mooi gemaakt  :thumb:

4

Superleuke taart  :thumb:
Leuk idee erachter  :Y
Heb je de vlammen uitgesneden? Met een sjabloon misschien.
Ik vind zelf vlammen maken zo moeilijk  :/

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Paola schreef:

Thnxx! Ik heb de vlammen eerst getekend op papier en daarna uitgesneden. Heb ze eerst laten drogen voordat ze op de taart gingen.

Life can be so sweet!!

6

Wat een coole taart!

Gaaaaf! Ik ben dol op dit soort taarten  :thumb:

8

Cool! O nee Hot ;)

9

Héél  gaaf!!!

10

Thnxxx y'all (leuke reacties  :) )

Life can be so sweet!!

11

Stoere rocktaart!! Mooi hoe je de vlammen hebt gemaakt! Soort van marmereffect of heb je ze zo gekleurd?

....

12

Stoere rocktaart!! Mooi hoe je de vlammen hebt gemaakt! Soort van marmereffect of heb je ze zo gekleurd?

....

13

Oeps! 2 X gepost SOrry

....

14

gizEm schreef:

Oeps! 2 X gepost SOrry

Haha  :D  de vlammen heb ik uit gele fondant gesneden en tegen de rand van m'n bakblik laten drogen. Toen de punten gedust en de toppen met glittergel (die van wilton) Daarna heeeeel voorzichtig optillen en tegen de taartrand plakken. Met een paar zweetdruppels gaat 't je zeker lukken  ;)

Life can be so sweet!!

15

Sjaantje schreef:
Paola schreef:

Thnxx! Ik heb de vlammen eerst getekend op papier en daarna uitgesneden. Heb ze eerst laten drogen voordat ze op de taart gingen.

Dank je  :D
Handige tip  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

16

Wat een stoere taart, gaaf gedaan!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Sjaantje schreef:
gizEm schreef:

Oeps! 2 X gepost SOrry

Haha  :D  de vlammen heb ik uit gele fondant gesneden en tegen de rand van m'n bakblik laten drogen. Toen de punten gedust en de toppen met glittergel (die van wilton) Daarna heeeeel voorzichtig optillen en tegen de taartrand plakken. Met een paar zweetdruppels gaat 't je zeker lukken  ;)

Je kan ze ook met modeling chocolate maken, dan staan ze gelijk overeind en hoef je ze niet te laten drogen. Het fijne is dat ze nog lang flexibel blijven  :thumb:

18

taartjesdroom schreef:
Sjaantje schreef:
gizEm schreef:

Oeps! 2 X gepost SOrry

Je kan ze ook met modeling chocolate maken, dan staan ze gelijk overeind en hoef je ze niet te laten drogen. Het fijne is dat ze nog lang flexibel blijven  :thumb:

Bedankt voor de tip!! Ik heb er net naar gekeken. Maak jij het zelf of koop je het kantenklaar?

Life can be so sweet!!

19 Laatst bewerkt door taartjesdroom (22-03-2013 16:26)

Ik maak het zelf.

Ik heb laatst deze taart met vlammen ermee gemaakt:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=214380

Alleen de vlammen en gitaar zijn van modeling chocolate. Die kan je ook in elke kleur kleuren, net als fondant. En dan dusten, zoals je nu ook hebt gedaan.

Whahaha, zie net je reactie van begin maart. Je had hem dus al gezien  :lol:

20

wauwwww gaaf!!!

21

taartjesdroom schreef:

Ik maak het zelf.

Ik heb laatst deze taart met vlammen ermee gemaakt:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=214380

Alleen de vlammen en gitaar zijn van modeling chocolate. Die kan je ook in elke kleur kleuren, net als fondant. En dan dusten, zoals je nu ook hebt gedaan.

Whahaha, zie net je reactie van begin maart. Je had hem dus al gezien  :lol:

Jaaa whaha..ik zie je foto  :D  Ik struin altijd eerst ff het hele net af voor ideeen, en die van jou sprong eruit (gelijk opgeslagen). Ik ga zeker aan de slag met de modeling chocolate. Moet binnenkort grote vlinders maken...miss is het daar wat voor?

Life can be so sweet!!

22

dit moet wel 1 van de meest stoere taarten ever zijn  :cool:

Taart Smakelijk is de naam

Geweldig!! Echt super mooi gemaakt!!  :thumb: