1

Onderwerp: Krakkemikkig vogelkooitje

Heb van de week voor het eerst een vogelkooitje gemaakt en op de dag dat ik de taart afmaakte en wilde bezorgen brak hij giga af....maar, omdat het geen betaalde opdracht was toch maar gebracht.... kan me niet herinneren ooit zo ontevreden te zijn over mijn eigen taart  :(  Hij is voor een oud collega die kanker heeft gekregen en wel toe was aan een verrassing vond ik, gevuld met ganache en banaanjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WIQXD777-D.jpg

Bedankt voor het kijken

Taart Smakelijk is de naam

2

Re: Krakkemikkig vogelkooitje

jammer dat hij afbrak en je zo ontevreden was.. hier ziet hij er leuk uit :)

3

Dank je!

Vind het eigenlijk
Best knap dat je de kooi zo hoog hebt gekregen, van fondant? Dat valt helemaal niet mee.

5

k vind hem desondanks toch echt leuk... en diervriendelijk... je gunt dit vogeltje de vrijheid.... ;)

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

6

mickeymama schreef:

k vind hem desondanks toch echt leuk... en diervriendelijk... je gunt dit vogeltje de vrijheid.... ;)

Whahahahaa ja ik dacht dan maak ik er maar een deurtje van,
bedankt voor de positieve back up, daar wordt ik blij van  :Y               De ontvangster was ook blij en daar gaat t om

7

krakkemikkige vogelkooitjes zijn er ook hoor, je moet gewoon net doen of het de bedoeling was. helemaal vintage  ;) . ik vind het een hartstikke leuke taart hoor! de ontvanger was er vast heel blij mee.

8

dank je!