1

Onderwerp: In 3 uur om taartjes maken.....help waar was ik aan begonnen

Gisteren om half 7 vroeg mijn zoon of ik niet eventje voor vandaag taartjes kon maken om uit te delen, omdat het bijna lente is. Moeders is beetje ziek, en blijkbaar niet goed bij haar verstand :rolleyes: , want het mmf moest ook gemaakt Worden, maar ja hoor zei ik dwaas. om vervolgens om half 10 klaar te zijn, zoekend naar mijn verstand. :grr:
Het is ABSOLUUT niet mijn beste werk, maar de kinderen waren laaiend entusiast en blij. de juf ha er een hele mooie foto van gemaakt, van de goede kant ( de achterkant was Zeeeeeeeer slordig) maar goed, Dus een tip voor de volgende keer, als je ziek bent, en je zoon vraagt zoiets, hard je bed in kruipen.... :Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F8T7GGZJ-D.jpg

2

Re: In 3 uur om taartjes maken.....help waar was ik aan begonnen

nou, maar k vind hem wel leuk! Heeft wel een mooi effect dat het niet strak en perfect is....
hoe heb je de modder gedaan? Vind ik namelijk erg leuk lijken...

En verder.... beterschap!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Re: In 3 uur om taartjes maken.....help waar was ik aan begonnen

Het is slagroom waar nesquick doorheen is gemengd, (zijn de kinderen gek op) en daaroverheen restjes choco-cake. had namelijk een grote bloempot voor de juffen gebakken, en ja die stort in als je hem heet uit de pot trekt. dus daar kleine bakjes van gesneden en van de kruim de modder op de slagroom geplakt!

en dank je wel!