Onderwerp: Latjes voor koekjes van 0,5 cm dik?
Wie weet waar ik latjes voor koekjesdeeg uit te rollen kan kopen van exact 0,5 cm dik?
Praxis en Gamma hebben ze niet.
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Latjes voor koekjes van 0,5 cm dik?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet waar ik latjes voor koekjesdeeg uit te rollen kan kopen van exact 0,5 cm dik?
Praxis en Gamma hebben ze niet.
Mdf plaat op maat laten zagen en van het resterende mdf onderplaten laten zagen?
Is er dat in exact 0,5 cm dik?
ik heb ze laatst bij IKEA haarlem meegenomen. 0.5 dik
ik heb ze laatst bij IKEA haarlem meegenomen. 0.5 dik
wat voor latjes bedoel je dan? Heb je ook een naam?
Altijd zo handig aan ikea, alsof die spulletjes dan je vrienden worden billy bijvoorbeeld
Ik heb bij de plaatselijke bouwwinkel latjes meegenomen. Even snuffelen bij de plintjes! Kan me niet voorstellen dat ze bij de gamma of praxis geen latjes hebben...
spidygirl schreef:ik heb ze laatst bij IKEA haarlem meegenomen. 0.5 dik
Altijd zo handig aan ikea, alsof die spulletjes dan je vrienden worden
billy bijvoorbeeld
geen idee
niet op namen gelet!
stond vlak bij de kassa
Ik heb bij de plaatselijke bouwwinkel latjes meegenomen. Even snuffelen bij de plintjes! Kan me niet voorstellen dat ze bij de gamma of praxis geen latjes hebben...
Latjes in overvloed! Maar geen latjes van 0,5 cm dik.
Brwie schreef:Ik heb bij de plaatselijke bouwwinkel latjes meegenomen. Even snuffelen bij de plintjes! Kan me niet voorstellen dat ze bij de gamma of praxis geen latjes hebben...
Latjes in overvloed! Maar geen latjes van 0,5 cm dik.
idd 0.4 en 0.8 maar geen 0.5
dus op naar ikea!
taartenprinsesje schreef:spidygirl schreef:ik heb ze laatst bij IKEA haarlem meegenomen. 0.5 dik
billy bijvoorbeeld
geen idee
niet op namen gelet!
stond vlak bij de kassa
Weet je nog wat je ervoor betaald hebt? En welke kleur zijn ze?
spidygirl schreef:taartenprinsesje schreef:
billy bijvoorbeeld
geen idee
niet op namen gelet!
stond vlak bij de kassaWeet je nog wat je ervoor betaald hebt? En welke kleur zijn ze?
licht hout en
kweet echt niet hoeveel....was zo verbaasd ze daar te vinden dat ik ze gewoon heb meegenomen zonder naar de prijs te kijken
Ok, ik zal eerdaags daar een kijken..........
verfstokjes zijn 5mm dik
ik heb er gekocht bij intratuin: de set van Städter: 2 latjes van 35 cm van 2mm, 5 mm en 1 cm dik
maar zijn verfstokjes voedselveilig?
Of maakt t niet uit omdat ze daarna toch nog genoeg verhit wordt ofzo?
ik heb er gekocht bij intratuin: de set van Städter: 2 latjes van 35 cm van 2mm, 5 mm en 1 cm dik
Die heb ik ook. Echt perfect!!
bijv.:
maakjetaart.nl/bak-accessoires-staedter-deeg-dikte-geleiders-p-1333.html
maar zijn verfstokjes voedselveilig?
Of maakt t niet uit omdat ze daarna toch nog genoeg verhit wordt ofzo?
Uhh wat wil je ermee doen dan?
Koekjes deeg tussen uit rollen?
Ik heb ze ook bij Praxis gekocht ze liggen bij de plintjes!
Koekjes deeg tussen uit rollen?
Ohh ik las t alsof de stokjes de oven ingingen
Eh als je je stokjes op t eind van je roller als geleider gebruikt raakt t elkaar toch niet? En anders rvs latjes pakken die kan je nl wassen in de afwasmachine..
grin.. ik vond t al niks voor jou om zo iets te zeggen:)
ALs je ze als geleider voor je roller gebruikt kan er idd denk ik niks gebeuren.
Misschien een domme vraag, maar waarom moeten ze exact 5 mm dik zijn. Is het zo'n probleem wanneer ze 5.5 of 6mm dik zijn? Het gaat er toch vooral om dat je koekjesdeeg overal even dik is uitgerold?
Misschien een domme vraag, maar waarom moeten ze exact 5 mm dik zijn. Is het zo'n probleem wanneer ze 5.5 of 6mm dik zijn? Het gaat er toch vooral om dat je koekjesdeeg overal even dik is uitgerold?
Het oog wil ook wat, en als ik er lolliestokjes in steek blijven die mooi in het koekje.
Brwie schreef:Ik heb bij de plaatselijke bouwwinkel latjes meegenomen. Even snuffelen bij de plintjes! Kan me niet voorstellen dat ze bij de gamma of praxis geen latjes hebben...
Ik heb ze ook bij Praxis gekocht ze liggen bij de plintjes!
Ik heb de hele profielkast en de plinten na gemeten! Geen 0,5 cm.
anja66 schreef:Misschien een domme vraag, maar waarom moeten ze exact 5 mm dik zijn. Is het zo'n probleem wanneer ze 5.5 of 6mm dik zijn? Het gaat er toch vooral om dat je koekjesdeeg overal even dik is uitgerold?
Het oog wil ook wat, en als ik er lolliestokjes in steek blijven die mooi in het koekje.
Ja, dat begrijp ik, maar wanneer de latjes en dus ook de koekjes bijv. 5.5 of 5.2 mm dik zijn. Lijkt het toch net zo mooi?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Latjes voor koekjes van 0,5 cm dik?