Qua hartige hapjes op een Dessert-Table is er redelijk wat keus.
Je kunt sowieso denken aan popcorn en deze dan zoet, zout en bijvoorbeeld kaneel of een andere smaak. Ik heb dat vorig jaar zomer op een Dessert-Table gemaakt in een toren van glas was erg leuk (klik hier voor de Dessert-Table van toen).
Wat ik zelf erg lekker vind zijn pizza-muffins en dan wel de mini vorm. Hapt lekker weg en iedereen is er dol op (hier het recept)
Kaaskoekjes zijn ook erg lekker en in verschillende vormen te maken zodat het past bij de Dessert-Table (klik hier voor het recept en hier heb ik ze in een vorm van een vlinder gemaakt, klik hier)
Je zou ook zalm-wraps kunnen maken dit is roze met enigszins wit. Google even op zalm-wraps en je komt verschillende recepten tegen.
En heb ook nog een aantal zoete recepten voor je:
Rocky Road Fudge doet het hier altijd goed alleen zou ik dan in jouw geval witte Rocky Road Fudge maken. Dus gewoon ipv pure chocolade, witte chocolade gebruiken (klik hier voor het recept)
En wat ik zelf altijd echt super lekker vind zijn donut-balletjes. En deze kan je zelf qua kleur makkelijk aanpassen door de kleur van de suiker (die je ook zelf maakt) (klik hier voor het recept)
En als je op mijn website even zoekt naar checklist voor een Dessert-Table, kom je een handige check-list tegen die misschien wel fijn is om te gebruiken.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips.
Groetjes Marieke
Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op
Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op
Gewoon Marieke Printableshop.