1

Onderwerp: Taart boeken stapel hulp

Hallo,

Voor een collega die met pensioen gaat wil ik graag een taart maken. Het idee was een aantal (3 of 4) dichte boeken op elkaar te stapel en dan gemaakt van taart natuurlijk. (Ik krijg het helaas niet voor elkaar en foto up te loaden vanaf de iPad)

Nu zit ik met een aantal vragen en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft  :D

Vraag 1: ik heb de silverwood multiway cake pan. Welke afmeting is het mooist om te gebruiken? Ik wil ongeveer 3-4 boeken op elkaar stapelen en er moeten zo'n 50 stukjes uit kunnen.

Vraag 2: hoe kan ik het het beste aanpakken met de cake boards, want er zijn natuurlijk geen cakeboards te koop in de maat van de bakvorm en zelf op maat maken heb ik nog nooit echt voor elkaar gekregen. Wat is een goed alternatief, want ik wil natuurlijk niet dat hij in elkaar zakt.

Alvast bedankt voor de hulp!

2

Re: Taart boeken stapel hulp

afmeting maak toch niet zoveel uit?
je wilt 3 boeken stapelen voor 50 personen. kan je uitrekenen hoe groot de boeken moeten zijn.

ik zou er een stevig of 2 aan elkaar geplakte taart karton tussen plaatsen. Deze kan je makkelijk op maat snijden

succes met je taarten

3

meetje schreef:

afmeting maak toch niet zoveel uit?
je wilt 3 boeken stapelen voor 50 personen. kan je uitrekenen hoe groot de boeken moeten zijn.

ik zou er een stevig of 2 aan elkaar geplakte taart karton tussen plaatsen. Deze kan je makkelijk op maat snijden

succes met je taarten

Dank voor je reactie en hulp. Ik ga het proberen!

4

De taart hieronder heb ik gemaakt door een aantal vierkante biscuit te versnijden tot boekvorm. Hoeveel je nodig hebt ligt aan de grootte van de boeken, van groot naar klein stapelt het stevigst.
Tussen de boeken zitten alleen taartkartons en maisprikkers ter ondersteuning. Geen taart waar je uren mee moet rijden, maar een half uurtje in de auto kwam goed.

http://www.taartdoos.nl/JAlbum/slides/714-Boeken.jpg

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com