1

Onderwerp: Liefde in een cupje

Vandaag is het een jaar geleden dat wij na 7 weken ziekenhuis, ons kleine meisje eindelijk mee naar huis mochten nemen.
Weer een mijlpaal! Dit moet natuurlijk gevierd worden, en hoe kan dat ook anders dan met iets lekkers!

Dus, zie hier:
'Liefde in een cupje'
Met home made cupcake wrappers!

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/525157_449285315151500_1971186215_n.jpg

Chocolade cupcakes, met chocoladetoef!

.. Want taart kan altijd!!

2

Re: Liefde in een cupje

Ze zijn heel lief.

Moest meteen even terug denken aan toen ik mijn kleine mannetje eindelijk mee naar huis mocht nemen uit het ziekenhuis.

grtz becx

3

Hoelang heeft hij in het ziekenhuis gelegen Becx?

Bijzondere dag is dat he.
Iedere keer als je op bezoek gaat bij je kindje, zie je pas bevallen moeders met kind op schoot in de maxi cosi het ziekenhuis uit gereden worden in een rolstoel.
En eindelijk 19 maart 2012, waren WIJ degene die een volle maxi cosi mee naar huis mochten nemen!!

Toen 2,8 kilo:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/206253_361133410667523_1434209133_n.jpg

Nu, 9,6 kilo :)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/556861_360418727405658_1608931779_n.jpg

4

Lieve foto's

Mijn zoontje kwam met een spoedkeizersnee met 34 weken.
en dat na 2 gewone bevallingen.
Ik had eclampsie en hij was ook maar 1,8 kilo

op 23 oktober geboren en op 10 november kreeg ik hem mee naar huis. vrij snel eigenlijk nog, als ik denk hoe klein hij was.
Nu is het een stevig mannetje van ruim 2, een beetje verlegen.

Ik ging juist snachts bij hem op bezoek, omdat ik mijn andere twee kindjes overdag wilde zien. Veel andere ouders zag ik niet.
En eigenlijk had ik het vrij druk met zelf weer van alles leren. Wist niet eens meer hoe een luier werkte :)

x Becx

5

Ach jee, ja wat een klein ventje. Benthe was 1525 gram met 29,5.
Achteraf bleek dit heel veel vocht te zijn en is ze terug gezakt naar 1295!!

6

Dat is helemaal heel klein

En dan zo een levenslustige meid, op de foto's te zien nu.

7

Jup, altijd vrolijk, altijd lachen, altijd tevreden.
Aan niets is te zien hoe naar de eerste maanden van haar leventje geweest zijn.

Gefeliciteerd met deze speciale dag! De cuppies zien er lekker uit.

Bijzonder he, dat je je die dag blijft herinneren. Toen de eerste van onze twins naar huis kwam was het begin november, dat is eigenlijk niet zo blijven hangen. Maar toen de tweede met 1e kerstdag naar huis kwam hebben we groot feest gevierd, voor het eerst allemaal samen thuis!
Ik roep altijd: van paasei naar kerstkado!  :lol:  (letterlijk dus, haha)

ik ben bevallen met 27/4 weken van een Dochtertje en zij woog     644 gr . We hebben haar na 11 dagen ook moeten laten gaan helaas

10

ik ben bevallen met 27/4 weken van een Dochtertje en zij woog     644 gr . We hebben haar na 11 dagen ook moeten laten gaan helaas

11

Dat is wel heel erg klein Leonie

12

Hee, een naamgenootje!
Wat een verdrietig nieuws Leonie, wat heftig dat jullie haar hebben moeten gaan.
Sterkte!

Taartjesdroom, zijn jouw kindjes ook te vroeg geboren?

Ja, mijn vlies brak met 25 weken en uiteindelijk met ziekenhuisbedrust weten te rekken tot 31+1 :D
Thom woog 1624 gr en Tim 1174gr. Uiteindelijk waren ze na 11 weken samen thuis!

Wat een leuke meid alweer! Echt een dondersteen zo te zien  :lol:

Mijn kleine meid is alweer 6, en aan niets is meer te zien dat ze ooit zo klein was met een vervelende start.

Leoniekebuck vreselijk als je zo'n kleintje moet laten gaan. Is het lang geleden?

Ik kijk nu wel eens naar kleine babys grote zorg... zit iedere keer te janken :o

O ja, leuke cuppies ;)

I never met a calorie I didn't like....

15

Wat verdrietig dat ook hier zoveel meiden zitten die een vroeggeboorte meegemaakt hebben :(

En taartjesdroom, wat goed dat je het nog zo lang hebt kunnen rekken!

Ik had een infectie in mijn baarmoeder en had al koorts. Ze moest er dus gelijk uit.

16

Lejow, proficiat met de feestelijke gebeurtenis! Je cuppies passen er perfect bij. :thumb:
Mooi dat jullie het geluk gegund is om zo'n bijzondere gelegenheid te vieren!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

17

Wow, heftig allemaal hoor! Goed om te zien dat het een jaar later zo'n blakende meid is geworden.  :)

Vrolijke cups! Leuke wrappers ook. Papier van de Action of niet?

@Leoniekebuck, wat verschrikkelijk! Wat moet dat moeilijk voor jullie zijn.

18 Laatst bewerkt door Maria1000 (19-03-2013 21:54)

Dubbel, hoeft ook weer niet.