Onderwerp: Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?
leuk, luchtig en lekker!
een mini cake bodem - opgespoten negerzoen vulling ( ala rudolph) als ijsjes toef met de echte ijsjes chocolade dip!
groetjes claudia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk, luchtig en lekker!
een mini cake bodem - opgespoten negerzoen vulling ( ala rudolph) als ijsjes toef met de echte ijsjes chocolade dip!
groetjes claudia
Ik zeg, noem ze gewoon: JUMMIE!!
Wat een leuke, lekkere cc's!!
zien er heel leuk uit!
waar heb je die chocoladedip gekocht?
Ik zeg, noem ze gewoon: JUMMIE!!
Wat een leuke, lekkere cc's!!
dank je!
zien er heel leuk uit!
waar heb je die chocoladedip gekocht?
bij de snackbar! je kan het ook wel bij de sligro krijgen maar een emmer van min 5 kg vond ik wat veel
en dan mengen met een deel callebaut voor de lekkere smaak! Mmmmmm
weet je ook hoe het heet bij de sligro en waar ik het kan vinden?
Negerzoencupijsjes???
Jeetje jij zit ook niet stil, heerlijk hoor!!!!
Negerzoencupijsjes???
Jeetje jij zit ook niet stil, heerlijk hoor!!!!
ja sorry mijn tikkie adhd is deze week weer eens actief!
als ik iets in mijn hoofd heb ...dan moet en zal het eruit komen....soms was lastig
nu wel Herrie in mijn keuken ...dus snel aan de schoonmaak
zal ik er dan nog een foto bijzetten?!?
ook net nog gemaakt
een nieuw ( eigenlijk oud) creme recept( van de bakkerijtijd ) geprobeerd
eens zien of ik nog proefpersonen in de buurt kan vinden
maar voor deze week stop ik er nu echt mee
Ziet er goed uit en inderdaad wel druk bezig! Ik wil best wel proeven hoor
als je snel bent mag je komen ! de koffie staat klaar!
deze is ook mooi!
is een probeersel voor mijn bruids taart cupcakes
in de zomer zijn mijn vriend en ik 20 jaar samen , nooit getrouwd maar toch een bruidstaart en feestje waard toch?
Ziet er allemaal goed en erg lekker uit
Die zien er wel lekker en leuk uit, je chocodip is ook goed gelukt zeg
En wat is dan de echte ijsjes chocoladedip en hoe maak je dat?
Zoooo hallo!!!!
Jammer dat je niet naast me woont
Hoop dat mijn zoon in de toekomst zijn adhd ook zó zal ontwikkelen!!!!!
bedankt voor de leuke reacties! vind ik leuk!
En wat is dan de echte ijsjes chocoladedip en hoe maak je dat?
de echte softijs dip chocolade ? daarmee bedoel ik de chocolade dip van de snackbar waar ze softijs in dompelen.
die is zo lekker dun...is wel geen echte chocolade maar een mengsel van de snackbar choco met een deel callebaut choco...Mmmmmm
Zoooo hallo!!!!
Jammer dat je niet naast me woont![]()
Hoop dat mijn zoon in de toekomst zijn adhd ook zó zal ontwikkelen!!!!!![]()
hihi....ze zijn allemaal opgesmikkeld.
de buurt was er weer blij mee
gelukkig heb ik niet elke dag zo'n last van mijn adhd tik!
mijn zoon helaas wel...die heeft het er maar zwaar mee en dan ook nog aan het puberen!
weet je toevallig nog hoe het heet bij de sligro? heb er al eens naar gevraagd maar toen zeiden ze dat ze dat niet hadden
weet je toevallig nog hoe het heet bij de sligro? heb er al eens naar gevraagd maar toen zeiden ze dat ze dat niet hadden
geen idee
ik zal het vrijdag eens navragen bij de snackbar...die zei dat je het ook bij de sligro kon halen
maar alleen maar grote emmers
het is een grote bonk waar je stukjes af moet snijden
bedankt voor de leuke reacties! vind ik leuk!
En wat is dan de echte ijsjes chocoladedip en hoe maak je dat?de echte softijs dip chocolade ? daarmee bedoel ik de chocolade dip van de snackbar waar ze softijs in dompelen.
die is zo lekker dun...is wel geen echte chocolade maar een mengsel van de snackbar choco met een deel callebaut choco...Mmmmmm
En heb je daar ook een receptje van dat je zou willen delen?
Ik vind nl. de gewone chocolade ook altijd zo dik en doe er soms wel een klein beetje olie bij maar wat je zegt de chocodip van de snackbar is ook errug lekker
En ja ben dan ook wel benieuwd waar die staat bij de sligro en hoe die heet? want ik ken het niet bij de sligro maar heb er ook nooit echt naar gekeken natuurlijk.
receptje van wat?
negerzoenenvullen van rudolph kan je vinden op 24 kitchen
en de chocolade : gewoon 1 deel choco uit de snackbar mengen met 1 deel callebaut chocolade
glutenvrijtaart schreef:weet je toevallig nog hoe het heet bij de sligro? heb er al eens naar gevraagd maar toen zeiden ze dat ze dat niet hadden
geen idee
ik zal het vrijdag eens navragen bij de snackbar...die zei dat je het ook bij de sligro kon halenmaar alleen maar grote emmers
het is een grote bonk waar je stukjes af moet snijden
Ik zie wel ineens hchocodip van dr. oetker wat nieuw is zie hieronder de link.
Zou dat hetzelfde zijn?
http://www.oetker.nl/producten/cupcakes … choco-dip/
Zou dat hetzelfde zijn?
http://www.oetker.nl/producten/cupcakes … choco-dip/
glutenvrijtaart schreef:weet je toevallig nog hoe het heet bij de sligro? heb er al eens naar gevraagd maar toen zeiden ze dat ze dat niet hadden
Zou dat hetzelfde zijn?
geen idee....nog niet eerder gezien ...maar je kan het altijd proberen natuurlijk...en anders loop je gewoon even de snackbar binnen en vraag je een brok chocolade....ik kreeg het zo mee
dollelollypop schreef:glutenvrijtaart schreef:weet je toevallig nog hoe het heet bij de sligro? heb er al eens naar gevraagd maar toen zeiden ze dat ze dat niet hadden
Zou dat hetzelfde zijn?geen idee....nog niet eerder gezien ...maar je kan het altijd proberen natuurlijk...en anders loop je gewoon even de snackbar binnen en vraag je een brok chocolade....ik kreeg het zo mee
Ben benieuwd of ze dat hier ook doen maar onze friettent heeft het volgens mij niet en dan moet ik naar een vreemde dus weet niet of ze dat dan doen maar ik ga ernaar op zoek dankjewel voor het delen.
spidygirl schreef:dollelollypop schreef:Ik zie wel ineens hchocodip van dr. oetker wat nieuw is zie hieronder de link.
Zou dat hetzelfde zijn?geen idee....nog niet eerder gezien ...maar je kan het altijd proberen natuurlijk...en anders loop je gewoon even de snackbar binnen en vraag je een brok chocolade....ik kreeg het zo mee
Ben benieuwd of ze dat hier ook doen maar onze friettent heeft het volgens mij niet en dan moet ik naar een vreemde dus weet niet of ze dat dan doen maar ik ga ernaar op zoek dankjewel voor het delen.
lief vragen en misschien wat lekkers aanbieden?!?!?!
dollelollypop schreef:spidygirl schreef:geen idee....nog niet eerder gezien ...maar je kan het altijd proberen natuurlijk...en anders loop je gewoon even de snackbar binnen en vraag je een brok chocolade....ik kreeg het zo mee
lief vragen en misschien wat lekkers aanbieden?!?!?!
Dat is een idee maar ik ga eerst even voor de sligro en de chocodip van dr. oetker maar weet het nu in elk geval dankjewel.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Negerzoen , IJsjes of Cuppies? hoe gaan we ze noemen?