1 Laatst bewerkt door claudia1975 (17-03-2013 22:15)

Onderwerp: frosting

ik heb n vraagje ik heb n print op frosty sheet nu zit er een doorzichtig plastic laagje onder wat er zo af gaat alleen de onderkant van de print voelt ook erg glad aan
zit hier nu nog een laagje onder?kan t wel makkelijk doorbijten nu hij nog niet op de marsepein zit,maar ben bang dat morgen ochtend het alsnog hard is geworden,of was  t doorzichtige plastic echt t enige laagje/??

2

Re: frosting

dat plastic laagje is het enige laagje wat er onder zit.Je kan je frosty afbeelding nu gewoon op maat snijden en op de taart leggen. :Y
Dat plastic laagje is gewoon een beschermlaagje.

groetjes yvon

3

Re: frosting

pfffff dank je wel
ik las zo vaak t gaat er zo moeilijk af enz maar hij was er zo af ik denk dat is vast niet goed!!hihi
groetjes

4

Re: frosting

claudia1975 schreef:

pfffff dank je wel
ik las zo vaak t gaat er zo moeilijk af enz maar hij was er zo af ik denk dat is vast niet goed!!hihi
groetjes

Als je je printje met plastic ondervelletje héél even in de vriezer legt gaat het plastic er daarna supermakkelijk vanaf. Wel snel werken, uit vriezer halen, plastic eraf en direct op je taart: ontdooien gaat erg snel!

5

Re: frosting

ja maar hij was er zo van af ging heeel makkelijk ik dacht dat kan nooit goed zijn :rolleyes:
maar dat was t wel :)