Onderwerp: chocolade ganache?
hoi hoi ik heb lopen surfen maar kom er niet helemaal uit. ik heb hier in een winkel giga grote dozen chocola gevonden bij sommige stond er op de verpakking ganache.. ook verschillende fruitsmaken zag ik..
toen hier wezen zoeken wat je ermee kon doen... tot zover snapte ik het ik kan het op me cupcakes doen wat ik hier kan maken taarten doe ik niet geen materiaal voor
oke nu snap ik stukken chocola in slagroom doen en laten smelten.. maar mag ik vragen wat voor slagroom jullie gebruiken wij hebben hier geen pakjes slagroom die klaar zijn. wel hebben we van dr oetker die poeder waar je dan nog melk bij moet doen zou die ook kunnen? eerst dan die slagroom maken zoals het poeder pakje van dr, oetker zegt en dan opwarmen choco erbij en klaar
of niet of kan het ook met krema? of moet ik er dan suiker bij doen
ik heb nu niet precies een idee want gaat dat niet schilferen?
en als je er toefjes van spuit zag ik hier ergens dat word dan hard ? of hoe werkt dat
iemand nog tips ik schrijf het allemaal op in me boek en ik hoop na me verhuizing zit er midden in wat leuks hier te kunnen laten zien maar zo fijn zijn als ik de chocola al kan kopen voordat het weer eens op is:)
fijne avond allemaal..
groetjes judith