1 Laatst bewerkt door viaDaniëlle (18-03-2013 12:52)

Onderwerp: Een aap? HAHA (sniksnik)

Mijn zoon wilde een apentaart. Op zoek naar inspiratie kwam ik de gorilla's van Wendy tegen. Ik dacht; daar kan ik wel een doodskop aapje van maken (de lievelings aap van mijn zoon)

Zelf (natuurlijk ;) ) absoluut niet tevreden over het resultaat, nog een noodoproep geplaatst. Dankjewel @ppeltje voor de ene reactie.

Ik heb een dag zitten kijken hoe ik hem kon verbeteren. Volgens mijn man moest ik hem een feestmuts opzetten en een sjaal om doen. Hij vond hem om te lachen, snik.  :s
MAAAR van mij zoon mocht ik er absoluut NIETS meer aan doen! Hij vond hem geweldig!!
Ik vind het vaak jammer als mensen kaarsjes in 'mijn' taarten prikken. Dit keer riep mijn zoon: 'Je mag er geen kaarsjes in prikken!' Goed zo. :)

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/30b365a773a1bfe715ac212b3d181635.JPG

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/ae9aa282741299240d37b64a77986d2b.JPG

(ik weet niet of ik op feedback zit te wachten, hihi ;) )
Het hoofd is zo rond omdat daar piepschuim in zit. Verder is hij van cake met crème en aardbeienjam.

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Een aap? HAHA (sniksnik)

Nou, ik doe het je niet na! Ik vind het superleuk, maar nog belangrijker: je zoon vond hem fantastisch!  ;)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Idd, hij is echt super mooi!
echt knap dat je dit kan maken, zo ver ben ik nog lang niet!
Geniet van je mooie resultaat :D

4

Hij is hartstikke leuk hoor  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Ik vind het écht een leuke taart! :Y

6

Hij IS toch ook geweldig, supermooi gedaan!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

nee daar moet je kaarsen insteken
hij goed gelukt hoor

Dank jullie wel! :D  :D  :D

9

ik had je hulpvraag inderdaad gelezen, maar kon je niet verder helpen. Maar dat was volgens mij ook niet nodig. Hij is super gelukt!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

10

Ik vind hem geweldig hoor, heel mooi, knap gemaakt.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

11

Heel erg leuk!

Ontzettend mooi, en knap gemaakt   :Y

Oke...... En waar precies was je niet tevreden over?.....

Ik vind hem echt heel erg leuk geworden!

14

leuke taart

15

gaaf hoor

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

16

Wauw ik vind hem echt top hoor!!! Kan me voorstellen dat je zoontje er ontzettend blij mee was.. Wie wil nou niet zo'n goede taartenbakster als mama :thumb:

17 Laatst bewerkt door Tante Tien (20-03-2013 14:35)

Wat valt er te lachen dan? Ik zie het echt niet. Dit is toch een heel goed gelukte aap. Kerels.... dat zijn pas apen. Gefeliciteerd met je zoon.

Tieneke

18

Dank jullie wel!

taartjesdroom schreef:

Oke...... En waar precies was je niet tevreden over?.....

Uhhm: zijn hoofd is te rond (omdat het piepschuim is), zijn schouders, zijn gezicht spreekt niet, zijn dunne armen, ... Ik zat naar een echte foto te kijken, dat helpt ook niet, hihi.

Maar jullie positieve feedback doet wonderen :Y . Hij is al een stuk leuker :lol:

viaDaniëlle schreef:

Uhhm: zijn hoofd is te rond (omdat het piepschuim is), zijn schouders, zijn gezicht spreekt niet, zijn dunne armen, ... Ik zat naar een echte foto te kijken, dat helpt ook niet, hihi.

Haha, je bent al net zo kritisch op je eigen werk al ik. Bijna nooooooit echt tevreden  :rolleyes: