1

Onderwerp: sweet 16 taart

Hallo iedereen  :)

Ik ga een sweet16-taart maken voor een hele goede vriendin van mij. Ik wil een taart maken met 2 lagen. Haar lievelingskleuren zijn bruin, zwart, roze, rood en mintgroen. Ik wil natuurlijk sowieso iets met '16'. Ze houdt ook heel erg van muziek, hoge hakken en make up. Dus daar wil ik misschien ook wat mee doen. En natuurlijk moet haar naam er ook op staan! :Y

Nou kan ik alleen echt even niets verzinnen...  :grr: Ook heb ik nog nooit een stapeltaart gemaakt (naja heel lang geleden en die was niet echt perfect  :rolleyes: ). Hebben jullie tips?
Ook zou ik een hele lekkere vulling willen met kaneel. Ook hier tips voor?
Als je een foto hebt van een sweet16-taart, stuur die gerust! Dan kan ik er misschien inspiratie van opdoen.

Kortom: post je ideeën  :D

Alvast ontzettend bedankt!

I ♥ cakes.

2

Re: sweet 16 taart

ik verhuis je even naar de juiste rubriek: decoratie algemeen

3

Re: sweet 16 taart

Kijk eens op mijn website, ik heb twee weken geleden een sweet 16 taart voor mijn dochter gemaakt, met schoentjes er boven op

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Re: sweet 16 taart

Wouuw die is mooi! Ik heb alleen geen idee hoe ik die schoenen moet maken..

I ♥ cakes.

5

Re: sweet 16 taart

Meer tips en ideeën??

I ♥ cakes.

6

Re: sweet 16 taart

even googlen op sweet 16 cakes en dan bij afbeeldingen kijken :) dan zie je genoeg ideeën!
Wat betreft boetseersel ed, bij de how to's kijken of je er daar een kan vinden, of zelf wat proberen en op tijd beginnen! Wie weet lukt het wel goed  :Y 
V oor het stapelen even bij de faqs kijken, vooral goed stutten dus!
Succes!