Re: De Sweet table, nu dan eindelijk het resultaat. veel foto's
Geweldig!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De Sweet table, nu dan eindelijk het resultaat. veel foto's
Geweldig!!!!!!
PRACHTIG !!!
super mooi gemaakt zeg !!
ziet er heel leuk en lekker uit. hoe heb je die mergpijp cupcakjes gemaakt?
Ziet er superleuk uit
Wat een werk zul je eraan gehad hebben
Heel mooi geheel
wat een super tafel!! alles ziet er heerlijk uit! Als ik visite was geweest zou ik niet weten wat ik zou moeten kiezen!!
Misschien een rare vraag, maar hoe bereken je het aantal 'gebakjes' wat je nodig hebt voor een sweet table?
Iedereen voor mij heeft het allemaal gezegd , maar het is magnifiek wat je allemaal heb gemaakt . De schuimpjes zijn al zo lekker , van jou receptje die je hier op het forum had gezet .
Dit moet wel een verwennerij geweest zijn ,voor degene die erbij waren .Want ik zit hier te lekker bekken
En natuurlijk gefeliciteerd met de boy's
ziet er heel leuk en lekker uit. hoe heb je die mergpijp cupcakjes gemaakt?
Ten eerste hartelijk dank voor het compliment.
De mergpijpjes cupcakes zijn gewoon cupcakes met jam in de cupcake en een laagje botercreme bovenop de cupcake daar bovenop een rondje marsepein die ik eerst aan beide zijden even in de vloeibare chocolade heb gehangen, dat is alles maar echt ontzettend lekker.
wat een super tafel!! alles ziet er heerlijk uit! Als ik visite was geweest zou ik niet weten wat ik zou moeten kiezen!!
![]()
Misschien een rare vraag, maar hoe bereken je het aantal 'gebakjes' wat je nodig hebt voor een sweet table?
Nou ja op het aantal mensen dat je krijgt denk ik maar ik heb altijd veel te veel en het ergste is dat ik het ook weet maar ik had al gezegd tegen iedereen dat wat over is meegenomen mag worden en ik kan je vertellen dat er veel is meegegaan
Lieve mensen ik zeg het nog maar weer een keer want kan het niet vaak genoeg zeggen: Allemaal heel hartelijk dank voor de leuke en lieve complimenten voor de sweet table.
En ja het was veel werk, ik had veel te veel en het was ook erg lekker haha, maar er is veel mee naar huis genomen door de visite want die hadden er geen moeite mee het mee te nemen hihi
Anders zat ik nog twee weken van de sweet table te eten denk ik
Super gave tafel!
ohh schitterend
hahahaha ik dacht de afgelopen weken al, jeetje zij bakt veel.... Maar nu snap ik het, het 'moest' allemaal even getest worden Nou het is het waard geweest, ziet er super uit hoor!!
Petje af, wat een werk!!!
Ik krijg er trek van........doe maar 1 van die en 1 van die.........en dan nog die......hahahaaha
Super!
Ziet er super mooi en lekker uit, dat moet een leuk feestje geweest zijn!
FANTASTISCH !! Al die gebakjes tot in de puntjes afgewerkt, ziet er geweldig lekker uit. Alles klopt ook: kleuren, tafeldecoratie, schikking. Je bent een talent, IK BEN FAN VAN JE !! en kijk nu al uit naar het volgende dat je gaat posten!
Dankjulliewel voor alle leuke reactie's en zo'n talent ben ik echt niet hoor want had niet gedacht dat ik het mooi voor elkaar zou kunnen krijgen maar ben wel blij dat iedereen het mooi vind en kan jullie dan ook niet genoeg bedanken voor al die aardige en leuke reactie's
Daar zit een hoop tijd in, het ziet er prachtig uit.
Ik vond het wel leuk om te lezen dat het voor jongens was
Maar...mijn kleine man is ook helemaal gek van roze hoor
Ik vind je negerzoenen echt om te zoenen
Een tafel om trots op te zijn!
wauw wauwie wauwest! als mijn sweet table ook maar een klein beetje hierop lijkt zaterdag dan ben ik tevreden
Geeen woorden voor!! Het ziet er allemaal zo lekker uit!! Ik krijg er honger van! Haha jeetje wat een werk, hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Petje af hoor!
Wow, wat een werk! Geweldig! Die negerzoenen vind ik ook heel knap. Bij mij zijn ze vandaag een beetje mislukt. En die tompoucen zijn ook heel mooi. Nou ja, alles eigenlijk.
Wat is het mooi geworden! Ik wil het ook een keer maken. Mag ik vragen hoe je het hebt gedaan qua tijd? Wat kan je vantevoren maken?
Wat een werk....wat een prachtige tafel. Mijn complimenten. Kan me voorstellen dat de jongens het idd niet uitmaakt wat de kleur is...
Ik had een vraagje over je cakepops met kers erin.....stop je de kers in het holletje van de cakepopmaker en doe je dan het beslag erbij, en dan samen bakken?
Wat een werk....wat een prachtige tafel. Mijn complimenten. Kan me voorstellen dat de jongens het idd niet uitmaakt wat de kleur is...
Ik had een vraagje over je cakepops met kers erin.....stop je de kers in het holletje van de cakepopmaker en doe je dan het beslag erbij, en dan samen bakken?
Hallo
Ik doe eerst het deeg in het holletje en dan druk ik de kers in het midden een beetje erin en dan het deksel naar beneden en drie minuutjes in de cakepopmaker dat is alles.
Erg lekker moet ik zeggen
Hartelijk dnak voor de leuke reactie
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » De Sweet table, nu dan eindelijk het resultaat. veel foto's