1

Onderwerp: Hakuna Matata

Hai allemaal,

Een hakuna matata taartje voor de zoon van een collega. Aangezien ik het boetseren van Timon en Pumba niet aandurfde en.. we net in haarlem hebben zitten schilderen.. dacht ik de oplossing snel gevonden te hebben:)

Ik vind het persoonlijk wel grappig geworden Timon en Pumba.
Inspiratie voor de rest van de taart is van internet. Ik wilde eigenlijk op de onderste taart nog de silhouetten van beie maken, maar dat zou zo een gerpiegel worden dat ik het uit de losse hand zou moeten doen.. en dat durfde ik niet aan.

College belde van de week nog... of ik toch ook Timon en Pumba wilde boetseren. Aangegeven dat ik het zou proberen en dat het mijn cadeautje voor zoonlief zou zijn ( geef er een naam aan).
Hoe die geworden is kan je zo in klein en fijn zien:)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HC48P6A3.jpg

Bedankt voor het kijken... feedback en commentaar is altijd welkom.

groetjes PIen

ow... wel weer een leer momentje.. maak een spandoek niet uit losse hand, maar kijk eerst ff hoe breed je taart is ... hij hoort nl niet gebogen te staan :s

Re: Hakuna Matata

Knappe taart... vooral de onderste is heel mooi gemaakt!

3

Dank je .... Onderste was ook erg leuk om te doen :)

4

Dank je .... Onderste was ook erg leuk om te doen :)

Ik vind je taart mooi, maar persoonlijk zou ik je leuke topper erop zetten ipv de getekende poppetjes.... Je topper is hartstikke leuk geworden!

Life is uncertain......eat dessert first!

6

Ik durfde het niet aan ... Vermoedde dat ze niet zouden lijken . Ze hebben ze beide gehad :)

Topper gaat nu bewaard worden onder een stolpje :)

7

Oh wat leuk op die manier. Ik vind de topper knap getekend zo.

8

dank jullie

@Esmaatje
dat heb ik niet uit de losse hand geschilderd hoor. Op craftsy.com kon je een gratis verf op je taart curcus downloaden en daar heb ik geleerd hoe ik een tekening op fondant krijg :)
Daarna is het alleen maar inkleuren