1

Onderwerp: Help! missen jullie nog iets...

Deze taart moet ik vanavond afleveren (het is voor mijn nichtje van 4, geen klant of zoiets). Maar.... wat vinden jullie er van? Zouden jullie er nog iets aan toevoegen of vinden jullie hem zo goed?
Graag jullie tips!!

(Trouwens... heb m'n inspiratie gehaald uit die taart van Isa, die bovenaan de site steeds voorbijkomt in de slideshow! Thanks)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFFCUTUG.jpg

2

Re: Help! missen jullie nog iets...

Misschien iets klein zoals balletjes of rondje tussen de vlindertjes om de kleur van het kroontje terug te laten komen?
Verder vind ik hem prachtig.

3

Mooi geworden hoor, misschien de naam van je nichtje?

Een oneven aantal vlinders bovenop. Verder vind ik em zo leuk!

5

Nathalie H. schreef:

thanks voor de tips! De naam staat er op, rondom op de bovenste taart staan 6 rondjes met in ieder rondje een letter van haar naam

6

Anna1987 schreef:
Nathalie H. schreef:

thanks voor de tips! De naam staat er op, rondom op de bovenste taart staan 6 rondjes met in ieder rondje een letter van haar naam

Sorry niet gezien! :o

7

Nathalie H. schreef:
Anna1987 schreef:
Nathalie H. schreef:

Sorry niet gezien! :o

kan ook niet met deze foto! Haha

Een klein beetje glitter werkt ook altijd!  Misschien een beetje op de vlindertjes?

9

naam,mischien paar klein bloemetjes of vlinders ook op cake drum,gliteers op cakedrum

verder is mooi hoor

10

koekenbakkerBrinky schreef:

Een oneven aantal vlinders bovenop. Verder vind ik em zo leuk!

ik denk dat er vier vlinders zijn omdat ze 4jaar geworden is  :+

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

11

Ketyil schreef:

Misschien iets klein zoals balletjes of rondje tussen de vlindertjes om de kleur van het kroontje terug te laten komen?

yep, vind ik ook,
gewoon een klein detail (in zelfde kleur als de kroon) om meer eenheid te creeeren tussen taart en kroon.

Verder vind ik hem prachtig!

12

Siena schreef:
Ketyil schreef:

yep, vind ik ook,
gewoon een klein detail (in zelfde kleur als de kroon) om meer eenheid te creeeren tussen taart en kroon.

Verder vind ik hem prachtig!

Ik heb inmiddels bloemetjes onderaan de groene strepen gedaan, met zilveren parels als bloemhart. Thanks voor de goede tips!

13

Foto! :cool:

14

Siena schreef:

Foto! :cool:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-788C7JNQ.jpg

Vlinders bovenop zijn er even uit gehaald, hij staat in de koelkast...

15

Mooi! Is de kroon van fondant, zakt hij dan niet in als hij in de koelkast gaat en daarna er weer uit  :(  Dat zou zonde zijn, want hij is prachtig!!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

16

Bo2309 schreef:

Mooi! Is de kroon van fondant, zakt hij dan niet in als hij in de koelkast gaat en daarna er weer uit  :(  Dat zou zonde zijn, want hij is prachtig!!

Oh kan dat?? Hij is al wel helemaal uitgehard... maar ik haal hem er voor de zekerheid wel uit!

17

Bo2309 schreef:

Oh kan dat?? Hij is al wel helemaal uitgehard... maar ik haal hem er voor de zekerheid wel uit!

18

d'r uit halen voor de zekerheid :Y

wat ik mis..... is een mooie foto :D

eigenlijk vind ik de sprietjes iets teveel van het goede, de kroon is zo mooi geworden nu heb je 2 dingen als eyecatcher :o
Misschien de sprietjes iets lager? :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

19

Hij leuk geworden! En met die bloemetjes erbij helemaal af.
Je nichtje zal superblij zijn.

20 Laatst bewerkt door Anna1987 (15-03-2013 21:23)

Heb hem net afgeleverd! Ze was er stil van, haha! Ze had eigenlijk op een groene brandweerauto gerekend, want dat had ik als grapje gezegd! Ze was dus wel blij dat er groen in de taart zat (ik maak nooit meer grapjes!!)
Net nog even gebeld om te zeggen dat ie wel in de koelkast/schuur moet en m'n schoonzus zei dat ze nu niet meer naar bed wilde, want ze wilde bij de taart blijven!
Zal morgen nog een verrassing voor haar zijn dat zowel de taart als de vullingen (bosvruchtenmousse en aardbeienmousse) ook geheel roze zijn!

21

Anna1987 schreef:

Heb hem net afgeleverd! Ze was er stil van, haha! Ze had eigenlijk op een groene brandweerauto gerekend, want dat had ik als grapje gezegd! Ze was dus wel blij dat er groen in de taart zat (ik maak nooit meer grapjes!!)
Net nog even gebeld om te zeggen dat ie wel in de koelkast/schuur moet en m'n schoonzus zei dat ze nu niet meer naar bed wilde, want ze wilde bij de taart blijven!
Zal morgen nog een verrassing voor haar zijn dat zowel de taart als de vullingen (bosvruchtenmousse en aardbeienmousse) ook geheel roze zijn!

Aaa  zo leuk! :)

22

Heel erg leuk!

23

Leuk zo! Heb geen tips maar ben benieuwd hoe je dat kroontje gemaakt hebt :)?

If it fits in a toaster, i can cook it!

Een mooie taart.
Zonder sprietjes achter het kroontje vind ik mooier.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline