1

Onderwerp: iemand ervaring met lorann cheesecake?

ik heb de banaansmaak van lorann maar die vind ik erg chemisch smaken. heeft iemand ervaring met de cheesecake smaak? hoe smaakt ie? smaakt hij echt naar kwarktaart en hoe smaakt kwarktaart eigenlijk  :think: , dat ligt aan welke smaak je hebt toch (aarbeikwark etc)? ik zou hem door de botercreme willen doen zodat deze romiger smaakt. iemand ervaring hiermee?

2 Laatst bewerkt door Siska1974 (16-03-2013 16:28)

Re: iemand ervaring met lorann cheesecake?

Hij smaakt naar American cheesecake.... Niet goed uit te leggen hoe dat smaakt. Maar het lijkt niet op gewone kwarktoetjes of zo.

Maar als het chemisch gaat smaken heb je er misschien gewoon te veel ingedaan, ik heb al heel wat smaakjes van lorann gebruikt (banaan trouwens toevallig niet...) en dit nog nooit gehad.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

3

Siska1974 schreef:

Hij smaakt naar American cheesecake.... Niet goed uit te leggen hoe dat smaakt. Maar het lijkt niet op gewone kwarktoetjes of zo.

Maar als het chemisch gaat smaken heb je er misschien gewoon te veel ingedaan, ik heb al heel wat smaakjes van lorann gebruikt (banaan trouwens toevallig niet...) en dit nog nooit gehad.

bedankt voor je antwoord, klink lekker.
ik weet ook niet of chemisch het juiste woord is, maar het smaakt naar van die banaansnoepjes en daar hou ik niet van  :(

4

Ik heb een paar smaakjes van Lorann geprobeerd en ik vond ze allemaal chemisch en niet lekker.
Geef mij maar Patidess.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591