1

Onderwerp: Letters van de xenos

Van iemand malletjes van de xenos gekregen maar ik snap het principe niet helemaal.
Het zijn zegmaar voorgevormde bakjes. Ik kan daar marsepein indrukken en dan heb ik wel een letter maar de 'gaatjes' zegmaar van bijvoorbeeld de b of d zijn er niet uit. Weet iemand hoe dit werkt?
Ze zijn hetzelfde als deze mallen. Ook dat paarse gereedschapje zit erbij.
taartwinkeltje.nl/cijfer-letter-mallen-wilton-p-376.html

2

Re: Letters van de xenos

27.50 dure website haha.
Ik weet ook niet hoe het werk mij lukte het niet dus heb het terug gebracht naar de winkel.
Koste maar 2.99 dus voor het geld hoef je het niet te laten.

Een leek op taart gebied maar hoop veel te leren hier !

Ik denk dat je dat er zelf uit moet snijden met het gereedschapje

Is het wel licht voorgedrukt of dat ook niet

4

tjakaa schreef:

27.50 dure website haha.

Niks duur aan die website. De Wilton silicone letter- en cijfer mallen zijn 4 mallen waarmee je hoofdletters, kleine letters en cijfers kunt maken. Die zijn niet te koop bij Xenos en spreken voor zich bij het gebruik.

[edit]
De titel van de link slaat op deze mallen: http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt … mold-set-4 die ik hier boven dus benoem, de omschrijving gaat heel ergens anders over...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

ik heb die mallen ook en het is gewoon een kwestie van uitsnijden zodat je een letter krijg als je hem schrijft. Heb bij de stapeltaarten een taart met de letters van fc groningen gemaakt, het is wat werk maar vond het leuk om te doen. Ik heb mallen van Wilton om bloemen en zo te maken en die vind ik lastiger hoor maar goed dat ligt misschien ook wel aan mij, ieder zijn ding zullen we maar zeggen

met taartjes van mij maak ik mensen blij