Re: Jaaaaaa, laat de lente maar beginnen met een bossie tulpjes!
Super mooi!!! Net echt!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Jaaaaaa, laat de lente maar beginnen met een bossie tulpjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super mooi!!! Net echt!!!
ohh geweldig, weer zo'n kunstwerk van jouw hand
Een woord , magnifiek .
Ik ben ook een grote fan van tulpen, maar dat deze eetbaar zijn Petje af! Heel mooi vind ik ze, ook zo'n mooie, warme kleuren!
Jeeeeemig!! Heel mooi!
Jeetje die dingen zijn gewoon echt! Super gaaf. Tikkeltje jaloers op je talent... ...
Prachtig! Ik heb deze week ook tulpen gemaakt...komt in de veeeeerste verten niet in de buurt van dit! Wilde ook dichte maar kreeg het niet voor elkaar.Dus ik ben wel benieuwd wanneer die workshop in deventer komt!
Prachtig! Ik heb deze week ook tulpen gemaakt...komt in de veeeeerste verten niet in de buurt van dit! Wilde ook dichte maar kreeg het niet voor elkaar.Dus ik ben wel benieuwd wanneer die workshop in deventer komt!
Leuk dat je mee wilt doen Natadja! Je moet wel snel zijn geloof ik, want hij zit al bijna vol dacht ik...het is bij Zoet en Zo, je moet maar even Googlen. En dank je wel voor het compliment!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Jaaaaaa, laat de lente maar beginnen met een bossie tulpjes!