1

Onderwerp: oh nee

Ben een beetje dom geweest. Ik heb kapselmix afgewogen, 4 eieren erin gedaan en 25 ml water. Ik de mixer aan gezet, kijk ik, ik dacht he das raar wordt best dik had ik net niet. Beetje water er dan maar bij misschien was ik het wel vergeten. Nog dik kijk ik naar het emmertje heb ik de gele room poeder gepakt ipv kapsel mix.
Ik nog wat water toegevoegd.
maar wat zou ik er nu nog mee kunnen doen er zitten  4 eieren in.
Iemand hier die suggerder is als ik :o  en tips heeft?

Er is altijd wel een reden voor het bakken van een Taart!

2

Re: oh nee

Hoop dat iemand je een beter antwoord kan geven dan ik..... ;)
Ik denk nl. dat je er niks meer mee kan...ja, in de kliko gooien.
Zonde is dit hè, eten weggooien. Heb ik altijd moeite mee.

3 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (14-03-2013 21:34)

Je kan het als vulling gebruiken misschien? Weet niet hoe het smaakt of gaat lukken, maar misschien best wel lekker!, en dan op deeg voor gevulde koeken, bijv in je cupcaketray
Dan morgen met vers fruit beleggen, lijkt me heerlijk!

Wel meebakken in de oven dus, gele room is gewoon ovenvast, alleen het is nu iets anders van samenstelling   ;)

I never met a calorie I didn't like....

4

inderdaad in de oven bakken. zandtaart bodem maken, amandelspijs erop, vanillevulling en mischien dan abrikozen. in de oven bakken, pistche nootjes fijnhakken en erover strooien, lekker!

5

Ik wou het ook eerst weg gooien maar is best veel. vind zo zonde.
Mijn dochter van 12 vroeg of ik er niet gewoon mix of bloem door kon doen en dan maar gewoon bakken.

Deeg  voor gevulde koeken? Kan ik dat hier ergens vinden?
Maar eens even zoeken.
Bedankt voor de tip.

Als er nog meer tips zijn graag.

6

Esthervv schreef:

inderdaad in de oven bakken. zandtaart bodem maken, amandelspijs erop, vanillevulling en mischien dan abrikozen. in de oven bakken, pistche nootjes fijnhakken en erover strooien, lekker!

Zo he das ook een idee moet ik de oven nog maar even aan doen of zou inzet kunnen bewaren tot morgen

Ben nu wel benieuwd of het gaat smaken dan, misschien wel zo lekker dat je het vaker gaat maken :) , je weet het nooit!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

8 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (14-03-2013 22:06)

Ja hoor kan je gewoon in de koelkast bewaren tot morgen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4ZGL36HZ-D.jpg zoiets bedoel ik, heerlijk!

I never met a calorie I didn't like....

9

taartenprinsesje schreef:

Ja hoor kan je gewoon in de koelkast bewaren tot morgen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4ZGL36HZ-D.jpg zoiets bedoel ik, heerlijk!

Oh wat een leuk idee!

Ga ik morgen wat an maken. Komt mischien wel goed uit als het lekker smaakt, mijn dochter houdt haar feestje morgen, we gaan met 10 kids een theepot bekleden..
We wouden geen taart bij het drinken doen, maar dit lijkt me wel heel lekker. En ik gooi het niet weg.

Bedankt hoor :)

10

zo eindelijk ff tijd .
ik heb zandtaartdeeg gemaakt en gevuld met mn foute mix 25 minuten in de oven aflaten koelen besmeerd met abrikozen jam grote toefje slagroom met gekleurde strooisel erop en klaar. de kinderen vonden het heerlijk. wij ook dus toch nog goed dat ik het niet weg gegooid heb bedankt voor de tips .