Onderwerp: Mijn versie van W&P
Erg leuk om te maken, aangezien mijn kinderen daar te groot voor zijn......Gevuld met monchou/kersen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van W&P
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg leuk om te maken, aangezien mijn kinderen daar te groot voor zijn......Gevuld met monchou/kersen

heel erg leuk!

Oh wauw, die is super-mega-leuk !!!!!!!! 
Heel leuk!
Heel leuk!!!
Ik vind woezel en pip echt zó lief! Mijn dochter is er ook helemaal gek van.
Heel mooi.
Wat een schatje!! 
Erg leuk gedaan 
Leuke taart. Mag ik vragen hoe je tante perenboom rechtop laat staan,is dat met veel tylose?
Leuke taart. Mag ik vragen hoe je tante perenboom rechtop laat staan,is dat met veel tylose?
Dankjewel!!
Nee zit niet veel tylose in, mespuntje denk ik. Voor de stam heb ik eerst een rol gemaakt en er 2 lange sateprikkers ingestoken, zodat het halverwege de prikkers zat. Daarna plat gedrukt en in de perenboom vorm. Het "bladerdak" uitgesneden op tafel gelegd, daarop de prikkers geplakt, stukjes fondant als versteviging ertussen. Toen nog een bladerdak erop geplakt. Dus niet draaien ander vervormd het. Geen lijm gebruikt, water ging ook goed. Daarna een dagje gedroogd. Dag erna de peren en het gezichtje gedaan. Ik hoop dat het duidelijk is?
Grtjs Nathalie
Geweldig!! Goed gedaan!! 
Na even twee keer lezen kreeg ik hem door
Ik ga het ook eens proberen. Hier kennen ze ze niet, en ik mag binnen kort een taart maken voor een meisje van twee.
Mag ik hem opslaan?
Wat een leuk taartje.
Het verbaasd me soms hoe inventief mensen zijn en het zodoende elke keer voor elkaar krijgen om een bepaald thema zo leuk te houden. Leuk om te zien!!!!!
En.......dat is nou zo leuk aan dit forum!

Na even twee keer lezen kreeg ik hem door
![]()
Ik ga het ook eens proberen. Hier kennen ze ze niet, en ik mag binnen kort een taart maken voor een meisje van twee.
Mag ik hem opslaan?
Natuurlijk, is me een hele eer!!
@Kweenie, dankje het is inderdaad moeilijk om iets "origineels" te bedenken op dit thema zonder dat je alles namaakt van een ander. En het is natuurlijk een heerlijk forum

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van W&P