26

Re: Wie zit het foutje in deze Gitaartaart...?

Mijn vriend speelt gitaar dus had hem er even bijgeroepen voordat ik naar de andere reacties ging kijken. En hij had het juist!

En nu wil hij ook een gitaartaart... zucht...

Maar die van jou is super!

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

27

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

28

Dank jullie wel!! Fijn om te horen!
Ik ben een beetje een pietje precies, dus baal nog steeds een beetje... maar buiten dat vind ik 'm er wel goed uit zien.

@ Elletje: natuurlijk mag je 'm opslaan  :Y

Met m'n kat is het helaas niet goed gegaan. Gisteren heb ik hem weer mee naar huis genomen om afscheid te nemen en hem nog even te kunnen knuffelen. Aan het eind van de middag is hij overleden, terwijl ik hem in zijn mand op schoot had. Ben er best kapot van...

Groetjes, Anouk

29

Joh.... Sterkte met dit verlies!!!
Zijn altijd moeilijke dingen. Goede raad heb ik niet voor je, want dat helpt zo weinig.  Dus gewoon heel veel sterkte gewenst...

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

30

Erg gave taart. Ik heb zelf ooit een basgitaar gemaakt als school project en wij spelen allen gitaar thuis. Ik zag het foutje wel maar ej, who cares! het is een gitaar! :)

Wat ontzettend naar van je kat! Moest even slikken, onze kat is van de week geopereerd aan haar gebit en in eerste instantie wilde ze niet eten en drinken dus hebben haar gevoed met spuitjes, heel vervelend, maar ze eet nu weer gelukkig. Maar als ik dan jou verhaal lees dan voel ik echt met je mee. Dus zeg ik: drink vanavond een lekkere borrel, alcohol is geen oplossing maar water ook niet en het geeft voor even een lekker gevoel ;)
In iedergeval veel sterkte.

Your light will shine when all else fades!

31 Laatst bewerkt door Danieke* (13-03-2013 17:20)

oeps dat was 2x

Your light will shine when all else fades!

32

ik vind hem GEWELDIG!!!! :Y