1

Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn 1e taart

Zaterdag voor eerst een taart gemaakt.
En samen met me dochter ( 2 jaar ) versierd.
Voor mijn 1e vond ik hem redelijk gelukt.
Alleen hoorde dat fondant dunner kon dus dat is al 1 tip voor een volgende keer.
Andere tips ben ik ook erg blij mee :)

Helaas geen foto vd zijkant wel van de binnenkant.
Wou hem volledig met fondant bedekken maar had niet genoeg in huis.

http://img526.imageshack.us/img526/5543/taart1.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/3301/taart31.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Mijn 1e taart

Die ziet er heel erg lekker uit :Y

Volgende keer misschien ook wat langer kneden i.v.m. scheurtjes???

3

scheurtjes lijkt denk ik zo omdat ik uiteindelijk rood en wit samen heb gedaan had anders maar voor de helft rood fondant.
En daardoor is het in 2x erover gegaan.

Hij smaakt ook goed :)
Zal morgen mijn testpanel eens laten oordelen :) ( collega's van mijn vriend hebben zich als testpanel opgeofferd vonden ze helemaal niet erg )

4

Ooh zodoende! Nou dan gaat het toch helemaal goed!! :D

Haha Hoop dat ze het lekker zullen vinden! Dat zal je alleen maar motiveren  ;) Geloof me.. taarten maken is verslavend hihi!

5

Het begin is gemaakt ,wel jammer dat je niet voldoende fondant had .Dat zal je de volgende keer niet meer gebeuren , schroom niet hoor , in het begin moest ik ook weleens bij mijn vriendin aankloppen  :o heb jij toevallig dit nog  hihihi.
Vind de taart opzicht wat aan de lage kant maar daar zal de smaak niet minder op zijn en de versiersels ,wat is nou leuker om dit samen met je dochtertje te doen .

Ben benieuwd wat ze er morgen van vinden , ik denk dat het naar meer smaakt  :Y en het is idd erg verslavend .
kijk uit naar je volgende creatie  :thumb:

6

Ze hebben er van genoten :)

Ga zeker weer keer taart maken :) Gisteren met me dochter even kleine paascakejes gemaakt. Dat bakblik trok ze al tijdje uit de kast :)