Onderwerp: Mijn kleine parade
Hallo iedereen
Het is al een hele tijd dat ik zelf nog iets gepost heb... Het afgelopen jaar was namelijk heeeeel druk... Ons 1ste kindje is geboren, mijn avondschool is afgerond en ik ben van job veranderd.
Hierbij dus mijn parade:
Thaïs werd 6 jaar en wou een taart met zichzelf 

Ella werd 2 jaar en ja, ook hier de gevreesde HK 

Een bierdop (heb ze al verschillende keren moeten maken, hierbij een foto van de laatste keer):
Dan een toch wel "apart" vraagje... een bevriend koppel van mijn echtgenoot hun zoontje werd 1 jaar en omdat de papa vrachtwagenchauffeur is, wouden ze 1 met een vrachtwagen... Toen ik vroeg of de kleine mss ook zo gek was op vrachtwagens, was het antwoord "nee hoor"...
Kreeg dan ook een foto van de papa zijn vrachtwagen en ze vroegen of ik dezelfde kleuren kon gebruiken
Ze waren blijkbaar toch tevreden over de vrachtwagentaart dus hebben ze nog 1 besteld en ik mocht zelf kiezen, zolang er maar rupsjes op stonden :
Dan 1tje voor iemand die op pensioen had en die vrouw had in een industriële bakkerij gewerkt, aan de band :
Hier mijn 1ste taartjes voor de bruidsproeverij! Qua uitzicht heb ik ze niet speciaal gemaakt omdat het koppel mij al een foto had doorgestuurd van hoe hun taart er moet uitzien. De proeverij was dus echt alleen om de verschillende combinaties te proeven:
Datzelfde koppel vroeg me nadien ook een taart om te zien of de spuittechnieken wel zouden zijn zoals ze ze wensen :
En ja, ze waren tevreden, ik mag hun bruidstaart maken!!!
En ook de ouders van Ella die het HK-taartje bestelden waren zeer tevreden en hebben nog een kabouter Plop taart besteld:
Waarschijnlijk herken je mss wel iets van je eigen taart, het koppel heeft me zelf een foto afgeleverd maar wouden wel een puzzelplaatje van plop...
Voila, dat zijn de taartjes van de afgelopen periode! De stapels en CC's zet ik in de andere rubriekjes!
groetjes
en alvast bedankt voor de tips/opbouwende kritiek!
Ohja, nog even het allermooiste taartje tonen dat ik ooit in mijn leven gebakken heb (samen met mijn man uiteraard
):