Onderwerp: yihaa! eerste stapeltje
Voor de verjaardag van mijn schoonvader. Biscuit gevuld met chocolademousse, beetje koffiesiroop tussen de lagen en afgesmeerd met mbc, bekleed en gedecoreerd met marsepein.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » yihaa! eerste stapeltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van mijn schoonvader. Biscuit gevuld met chocolademousse, beetje koffiesiroop tussen de lagen en afgesmeerd met mbc, bekleed en gedecoreerd met marsepein.
Geweldig, heel mooi gedaan.
Hoe heb je de hoed gemaakt?
Ooooh die is echt SUPERLEUK!!!!
Zo dan, die is geweldig!!!!
Hoe blijft de rand van de hoed zo mooi staan?
Jihoe
Die is mooi gemaakt! (ben zelf ook wel van de cowboys
)
Lijkt net een echte hoed, en ben ook wel benieuwd hoe je de rand van de hoed hebt gemaakt
En de rand van de hoed is..... Een taartkarton :-) taartkarton voorzichtig oprollen, 2 elastiekjes errond en een dagje laten liggen. Dan de elastiekjes eraf, de taart eropzetten en het geheel bekleden.
En de rand van de hoed is..... Een taartkarton :-) taartkarton voorzichtig oprollen, 2 elastiekjes errond en een dagje laten liggen. Dan de elastiekjes eraf, de taart eropzetten en het geheel bekleden.
Wat een idee! Hoe kom je erop!
Had al zo'n vermoeden (zat hierover na te denken hoe ik het zou doen
) maar vroeg me wel af hoe je de rand zo gekruld kreeg en dat het ook zo bleef. Nu weet ik het!
Wat LEUK!!!!
Goed gedaan hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » yihaa! eerste stapeltje