Onderwerp: Elegant lace taart
Hier een taartje voor mijn collega's met mijn nieuwe lace mould. Daar ben ik erg blij mee.
Wel had ik nog een stunt: ik had de taart al helemaal afgesmeerd en was net de laatste paletveeg op de bovenkant aan het geven, toen ik me bedacht dat de bovenkant wel wat bol was. ......Chips, ik had 'm helemaal niet omgedraaid! Nou ja, kan alsnog. Dus ik aan de gang met een paar snijplanken om 'm van m'n draaiplateau te halen en de grote wisseltruuk te doen met draaien. "O ja, hij moet natuurlijk ook weer terug op m'n draaiplateau." En hup, nog een keer omdraaien dan maar. (Dat dat allemaal ook maar goed ging, was nog een wonder! Hahaha!) Afijn, ik ben klaar: ........ Hé, verrek: nou heb ik 'm precies weer zo gedraaid als in het begin, dus met de bolle kant boven!!! :lol: Ik moest toen toch wel zo om m'n eigen gestuntel lachen en ach, als die bolle kant dan zo graag boven wil, dan mag het voor deze keer. ;) (En door al dat gedraai was hij ondertussen toch ook al aardig afgevlakt.)
Nou, hier komt-ie:

En hier nog een blik op de zijkant:

De vulling was nougatspread met amaretto, tiramisuroom en stukjes pure chocola.
Bedankt voor het kijken en gezellig als je een berichtje achterlaat!
) met de snijplanken was de bovenkant inderdaad al aardig afgevlakt. Nog wat bijgesmootherd en toen was het eigenlijk best wel recht.
) van Elegant Lace Impressions.

zo gaaf