1

Onderwerp: feest om te maken

gisteren deze Magnolia bij Liesbeth-Omabaktaart gemaakt ,ik had een super dag en ik had deze workshop gewonnen  :)  dus dubbel feest
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QGSPK3I.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: feest om te maken

Mooi!
Kan me voorstellen dat het een feestje was om dat te leren maken.

3

wauw super leuk

4

Ooh die zijn mooi!

5

Mooi !!

6

Daar is het resultaat van je workshop! En wauw, wat voor een resultaat...... prachtig! Het winnen van een workshop is al leuk, maar als het dan ook nog zoveel moois oplevert, is het dubbel feest, natuurlijk.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

prachtig

:thumb: Zaterdag eigenlijk niet de tijd genomen om al jullie geweldige eindresultaten goed te bekijken. Maar hij is super :Y . Ik zie dat je de knop ook nog extra hebt gedust, echt mooi.
En idd het was een supergezellige dag en een leuke workshop. Als ik mijn tak heb (op laten halen), zal ik proberen ook een mooie foto te maken en (als ik het aandurf :o  ;)  na deze topper) ze ook te showen.

Kijk altijd naar jou creatie's, maar nu heb ik er ook een "levend plaatje" erbij, het kwartje viel een beetje laat bij mij :o .(Christel)

9

weer allemaal bedankt voor de leuke reakties  :thumb:  ,ja leuk dat je elkaar nu kent hé Christel en het was zo gezellig en jij heb um inderdaad nog niet  :/ en wel ff foto plaatsen hoor ,wil um nog wel ff zien en dat fotograveren, ik heb nooit een workshop gevolgd hoor, ik probeer ook altijd maar wat  ;)
taartgroetjes Carla

10

Jeetje Carla. Jij blijft me verbazen. Wat een schitterende bloemen. :thumb:  :thumb:  Dit is echt jouw talent :Y  Geen wonder dat je hier dan bij wint. Super !!!! :)

11

ik had dus niet met deze bloem gewonnen hoor ,maar de workshop  ;)
taartgroetjes Carla

12

Heel mooi en wat leuk dat je de workshop had gewonnen

13

Wow, die zijn mooi!!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.