Onderwerp: trouwlustige vogels
dit blijft mijn schatje... ook voor mjamtaart gemaakt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » trouwlustige vogels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit blijft mijn schatje... ook voor mjamtaart gemaakt
Zo Nathalie, ik val haast uit mijn stoel om weer eens een taart van je te zien op het form ( of misschien mis ik gewoon veel
).
Hele leuke taart
Ik vind hem geweldig!! Zowel grappig als héééél erg mooi gemaakt.
Jeetje wat ziet hij er super leuk uit!!!
Zo Nathalie, ik val haast uit mijn stoel
om weer eens een taart van je te zien op het form ( of misschien mis ik gewoon veel
).
Hele leuke taart
dat kan kloppen Caroline want ik bak tegenwoordig niets meer... alleen nog dingen voor MjamTaart maken en natuurlijk de beurs...
Deze is echt zooooooooo leuk!!!
Echt een super taart Nath x
Deze staat op m'n to-do lijstje, hoor! Ik vind 'm zoooooo grappig!!!
Leuk dat hij hier staat, want nu kan ik zeggen dat ik hem echt ontzettend leuk vind. Hij is lief geel en de kippetjes vind ik grappig. Maar ehhh.... waarom hebben ze allemaal tandjes?
Tieneke
Leuk dat hij hier staat, want nu kan ik zeggen dat ik hem echt ontzettend leuk vind. Hij is lief geel en de kippetjes vind ik grappig. Maar ehhh.... waarom hebben ze allemaal tandjes?
Tieneke
die tandjes.... tja... iedereen die me kent weet dat ik gek ben
en hou van aparte, rare dingen
. En het leek me wel grappig om een variant te maken op de crazy birds. Toen ik de opdracht kreeg om een bruidstaart te maken wist ik dat ik gek moest doen...
Tante Tien schreef:Leuk dat hij hier staat, want nu kan ik zeggen dat ik hem echt ontzettend leuk vind. Hij is lief geel en de kippetjes vind ik grappig. Maar ehhh.... waarom hebben ze allemaal tandjes?
Tieneke
die tandjes.... tja... iedereen die me kent weet dat ik gek ben
![]()
![]()
en hou van aparte, rare dingen
. En het leek me wel grappig om een variant te maken op de crazy birds. Toen ik de opdracht kreeg om een bruidstaart te maken wist ik dat ik gek moest doen...
hahaha, wat leuk. Je hebt groot gelijk! Leuk om van je te horen, want ik vroeg het me al af sinds ik de Mjam kreeg.
Tien
Deze taart was mijn favoriet in de tijdschrift!
Ik zag hem gisteren in de mjam vind hem GE-WEL-DIG!!!! die tandjes en ogen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » trouwlustige vogels