1

Onderwerp: trouwlustige vogels

dit blijft mijn schatje... ook voor mjamtaart gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DQNH4SBM.jpg

Re: trouwlustige vogels

Zo Nathalie, ik val haast uit mijn stoel  :lol:  om weer eens een taart van je te zien op het form ( of misschien mis ik gewoon veel ;)  ).
Hele leuke taart  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

3

:lol:  :lol: Ik vind hem geweldig!! Zowel grappig als héééél erg mooi gemaakt.  :)

Jeetje wat ziet hij er super leuk uit!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

5

Sweet Carolyn schreef:

Zo Nathalie, ik val haast uit mijn stoel  :lol:  om weer eens een taart van je te zien op het form ( of misschien mis ik gewoon veel ;)  ).
Hele leuke taart  :thumb:

dat kan kloppen Caroline want ik bak tegenwoordig niets meer... alleen nog dingen voor MjamTaart maken en natuurlijk de beurs...

6

Deze is echt zooooooooo leuk!!!  :Y
Echt een super taart Nath  :thumb: x

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Ik vind hem hartstikke leuk!!!

Groetjes Pascalle

8

Deze staat op m'n to-do lijstje, hoor! Ik vind 'm zoooooo grappig!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Leuk dat hij hier staat, want nu kan ik zeggen dat ik hem echt ontzettend leuk vind. Hij is lief geel en de kippetjes vind ik grappig. Maar ehhh.... waarom hebben ze allemaal tandjes?

Tieneke

10

Tante Tien schreef:

Leuk dat hij hier staat, want nu kan ik zeggen dat ik hem echt ontzettend leuk vind. Hij is lief geel en de kippetjes vind ik grappig. Maar ehhh.... waarom hebben ze allemaal tandjes?

Tieneke

die tandjes.... tja... iedereen die me kent weet dat ik gek ben  :cool:  :+  :D en hou van aparte, rare dingen :shh: . En het leek me wel grappig om een variant te maken op de crazy birds. Toen ik de opdracht kreeg om een bruidstaart te maken wist ik dat ik gek moest doen... :D

11

Nathalie schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

die tandjes.... tja... iedereen die me kent weet dat ik gek ben  :cool:  :+  :D en hou van aparte, rare dingen :shh: . En het leek me wel grappig om een variant te maken op de crazy birds. Toen ik de opdracht kreeg om een bruidstaart te maken wist ik dat ik gek moest doen... :D

hahaha, wat leuk. Je hebt groot gelijk! Leuk om van je te horen, want ik vroeg het me al af sinds ik de Mjam kreeg.

Tien

12

Deze taart was mijn favoriet in de tijdschrift!

Be in love with what you have

13

Ik zag hem gisteren in de mjam :) vind hem GE-WEL-DIG!!!!  die tandjes en ogen  :D  :+