Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Morgen visite dus maar een lekker taartje gemaakt
Pagina's 1
leuk..daar zal de visite blij mee zijn
Kom je bij mij langs Erg mooi hoor!
Mooie taart!
Mooi gemaakt hoor
Prachtig!
ik verhuis deze mooie taart even naar de stapel parade
Oh ja die hoort bij de stapeltaarten
Wat een schitterende taart Marrie!!! Geweldige kleuren ook, ik vind het heel gewaagd om een zwart/witte taart te maken, maar hij is toppie hoor!!!
Kun je mij vertellen hoe je die scheiding zo mooi krijgt tussen het zwart en wit, ik bedoel dus die zachte ronding erin??
Ik ga hem zeker opslaan om ooit een keertje na te maken, als het mag.
Ja matuurlijk mag je hem opslaan,ik heb die scheiding als volgt gemaakt ik heb eerst de witte fondant aangebracht en die niet helemaal tot de onderkant gedaan en toen de zwarte uitgerold en met de hand uitgesneden naar eigen idee super makkelijk dus en die parels die erlangs zitten komen uit de roses mall van Wilton.
Chique taart
Ja matuurlijk mag je hem opslaan,ik heb die scheiding als volgt gemaakt ik heb eerst de witte fondant aangebracht en die niet helemaal tot de onderkant gedaan en toen de zwarte uitgerold en met de hand uitgesneden naar eigen idee super makkelijk dus en die parels die erlangs zitten komen uit de roses mall van Wilton.
Dank je wel hoor. Ik ga het zeker proberen!!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Morgen visite dus maar een lekker taartje gemaakt