1

Onderwerp: Cars mal

Hallo,
Ik ben pas een paar weken helemaal aan taarten verslaafd.nu wil een vriendin dat ik een taart maak van cars.nu ben ik nog geen ster in boetseren en kan ook geen duidelijke stap voor stap vinden om het te boetseren dus dacht ik om de basis van het autootje met een mal te doen en de rest met de hand afmaken.ik heb heel internet overhoop gegooid maar kan het gewoon niet vinden .kan iemand me helpen?eventueel leuke tips?

2

Re: Cars mal

Zelf nog niet geprobeerd, maar kleimodellen van modellino gebruikt men wel. Heb ze enige tijd terug zien liggen bij trekpleister of kruidvat voor ca vijf euro per model.
Succes met het maken.

Of je puzzelt een plaatje en dan kun je m plat op de taart leggen of goed uit laten harden en er rechtop op zetten!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

4

Misschien heb je wat aan onderstaande linken?

* [how to]cars taart maken

* Google: Site: de leukste taarten.nl cars taart maken

* Google: Cars taart maken

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

5

Dank voor jullie berichten,ik heb al vanalles op google gezocht maar duidelijke how to van een cars autootje vind ik niet

6

Dank voor jullie berichten,ik heb al vanalles op google gezocht maar duidelijke how to van een cars autootje vind ik niet

7

8

9

Ooww dat is een paar keer te veel haha

10

Nu wel? Ben benieuwd naar je resultaat!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

11

Met de modelino  mal kun je redelijk gemakkelijk een cars auto maken.

En dan krijg je bv zoiets http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395921_2838415969488_811061338_n.jpg

Mocht je ze zoeken, ik heb hier nog een extra setje liggen van (eh... moet nog wel ff checken) bliksem, takel, McFinn en Francesco. Ieder €5 per stuk.

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

12

Zonneschijn schreef:

Met de modelino  mal kun je redelijk gemakkelijk een cars auto maken.

En dan krijg je bv zoiets http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395921_2838415969488_811061338_n.jpg

Mocht je ze zoeken, ik heb hier nog een extra setje liggen van (eh... moet nog wel ff checken) bliksem, takel, McFinn en Francesco. Ieder €5 per stuk.

Mooi zijn de autootjes heel klein?zitten ze nog in doos verpakt?

13

Heel klein? Wat is klein? Ik vind het een perfect maatje voor op de taart ;-)
Ze zitten idd nog nieuw in de doos incl modelino klei. Echter in de doos kunnen ze niet door de brievenbus. Uit de de doos wel.(luchtkussenenvelop)

Als je mij een berichtje stuurd kan ik wel even een foto maken en terugmailen.

Groetjes, Evelien

14 Laatst bewerkt door Monitaartje (07-03-2013 09:48)

Zonneschijn schreef:

Heel klein? Wat is klein? Ik vind het een perfect maatje voor op de taart ;-)
Ze zitten idd nog nieuw in de doos incl modelino klei. Echter in de doos kunnen ze niet door de brievenbus. Uit de de doos wel.(luchtkussenenvelop)

Als je mij een berichtje stuurd kan ik wel even een foto maken en terugmailen.

Groetjes, Evelien

15

Ik zie dat je mij geen berichtje heb gestuurd, maar het gewoon hier hebt neergezet. Toevallig kijk ik weer in dit topic.
Je kunt het beste je mail adres even verwijderen, want nu is het zichtbaar voor de hele wereld ;-)

Ik heb het in elk geval genoteerd en ga een foto maken en naar je mailen.

Groeten, Evelien

16 Laatst bewerkt door Zonneschijn (12-07-2013 16:47)

Ik heb geen carsmallen meer, hooguit te leen ;)

(Krijg af en toe nog de vraag of ik ze nog heb, vandaar mijn reactie)