1

Onderwerp: Spacecake

Vrijdag hebben we een supriseparty voor de verjaardag van m'n zwager (hij werkt bij ESA, vandaar dit thema). M'n schoonzus vroeg gister of ik een taart wilde maken, dus ik snel fondant bestellen... werd het pas vanmiddag bezorgd. Daardoor teveel lopen haasten en dat is helaas ook wel te zien. Het probleem was vooral dat m'n raketje een instortte :(

Heeft iemand tips voor hoe ik de boel nog een beetje kan redden? Ik zat zelf te denken om nog een randje langs de onderkant van de planeet te maken, maar verder...  :s

Ik zal morgen een betere foto plaatsen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVJ87N3B.jpg

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Re: Spacecake

Geweldig! Ik denk niets meer aan doen!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

3

Nou, je moet echt een andere foto plaatsen, want hier zie ik niks mis mee.
Leuk!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Wat een leuk taartje.

5

Whahahaha uhm, toen ik je titel las dacht ik meteen, het zal vast niet zijn wat ik denk dat het is hahahaha

En nee dat was het echt niet, het zijn gewoon prachtige taartjes die met de ruimte te maken hebben.  :thumb:

6

Haha ik verwachte ook een vraag als kun je space cake bekleden met fondant  :x

7

Maar wel heel leuk zeg

8

Dank jullie wel! Dan laat ik het zo en dan hoop ik maar dat de jarige al een slok op heeft als ik 'm geef hihi!  :+

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje