Onderwerp: Geen koelkast, geen vriezer, wel gras....HELP
Hallo, ik ben pas recent begonnen met taarten maken maar loop nu al tegen een probleempje op.
Mijn zoontje viert zaterdag zijn verjaardag en ik maak zelf zijn taart (waar ik nu al zenuwachtig voor ben), maar heb geen plaats in koelkast EN vriezer...
Nu mijn vraag;
Kan ik vandaag de biscuits maken, vannacht laten staan op het aanrecht, morgen vullen en bekleden en dan donderdag en vrijdag gebruiken voor het versieren????
Dit dus alles zonder dat de taart in de koelkast gaat??
Ik zie hier de mooiste creatief waar ik heel jaloers op ben, maar dat kan ik vast niet,dus wordt gewoon een simpele taart met aardbeienbc en jam, bekleed met fondant en van die plastic voetbalpoppetjes erop en ik denk een hartvorm taart met versierseltjes erop.
Ohja ik zag op het forum een prachtige voetbalveld-taart met gras van icing.Nu heb ik geen icing en geen sugarcraft gun, maar zou ik ook fondant door de knoflookpers kunnen halen en daar op de één of andere manier gras mee kunnen maken?
Sorry voor dit langdradige verhaal, ik ben gewoon zenuwachtig...
In ieder geval zou ik het heel fijn vinden wanneer iemand me een antwoord zou kunnen en willen geven!!!