Onderwerp: 7 taarten...allang niets gepost..

uhm 6 taarten dan....er was er een dubbel 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 7 taarten...allang niets gepost..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

uhm 6 taarten dan....er was er een dubbel 
Echt hele mooie taarten! Waar heb je dat plaatje van dat paard gevonden als ik vragen mag?
Wauw prachtige taarten maak jij zeg!!
Die barbie, is die met de wondermold gemaakt? Zoja, voor hoeveel personen is dat??
niet zo lang meer wachten hoor
ze zijn allemaal top
grt Carla
Echt hele mooie taarten! Waar heb je dat plaatje van dat paard gevonden als ik vragen mag?
Dankje.
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik kan deze ff niet zo snel terug vinden, maar op google heb ik paard silhouet ingetoetst. Dan moet je het plaatje kunnen vinden.
Wauw prachtige taarten maak jij zeg!!
![]()
![]()
Die barbie, is die met de wondermold gemaakt? Zoja, voor hoeveel personen is dat??
Ja idd, met de wondermold. Deze is voor 16-20 personen (zo heb ik het tenminste op het forum gelezen) Ik heb geen idee wat ze er uiteindelijk uit hebben gesneden.
Wauw!
Wauw!
Nette strakke taarten! Heel mooi!
Mooi!
Heel gaaf!! Hoe maak je dat zwart lijntje om hello kitty? Met een sugarcraft gun?
En hoe krijg je die plaatjes (paart en dame) zo strak uitgesneden?
Schitterende taarten en ook heel mooi op de foto gezet.
Mag ik vragen met welk fotopakket je deze mooie collage hebt gemaakt?
Heel gaaf!! Hoe maak je dat zwart lijntje om hello kitty? Met een sugarcraft gun?
En hoe krijg je die plaatjes (paart en dame) zo strak uitgesneden?
Dankje. Inderdaad met een sugarcraft gun.
En het uitsnijden, dat doe ik gewoon met een mesje. Helaas geen trucjes voor ofzo...geduld en netjes werken 
Schitterende taarten en ook heel mooi op de foto gezet.
Mag ik vragen met welk fotopakket je deze mooie collage hebt gemaakt?
Ik doe dit altijd in paint shop pro.. Maar ik denk niet dat het veel uitmaakt waar je dit in doet. Kan denk ik zelfs wel in Word...achtergrond kleurtje...3 foto's erop plakken, randje er om, tekst erbij en klaar 
Dankje voor je snelle reactie. Het klinkt eenvoudig
, ik ga er vanavond meteen mee aan de slag en hopen dat het ook echt eenvoudig is.
Bedankt voor de info! ik ga maar veel oefenen!
Gebruik jij fondant of marsepein voor het bekleden? Je taarten zijn zo ongelooflijk strak!
en die randjes, vooral op de k3 taart, leg jij die er met de hand omheen? En is dat uit 1 stuk en hoe werk je die verbinding weg?
Tjeee...! Die zijn strak, netjes en verzorgd!!
Complimenten!! 
Bedankt voor de info! ik ga maar veel oefenen!
Gebruik jij fondant of marsepein voor het bekleden? Je taarten zijn zo ongelooflijk strak!
Ik gebruik fondant. Maar ook dat is veel oefenen, geduld hebben en netjes werken. Kost mij ook heel wat tijd hoor!
en die randjes, vooral op de k3 taart, leg jij die er met de hand omheen? En is dat uit 1 stuk en hoe werk je die verbinding weg?
Ja die zijn er met de hand omheen gelegd. Ik laat ze bij elkaar komen, en snij ze dan af, dus allebei de kanten heel recht snijden en dan liggen ze toch wel strak tegen elkaar. Je ziet wel altijd een streepje, daar kan je niet omheen....ik heb ze nu bij de k3 taart bij elkaar laten komen, waar de 2 ronde delen elkaar raken.
Wat een prachtige, strakke taarten! Ik blijf maar omhoog scrollen en nieuwe dingen zien. 
Prachtige taarten!!
Wat zijn je taarten mooi "clean".
Wat een mooie strakke taarten, heel gaaf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 7 taarten...allang niets gepost..