1

Onderwerp: Foodprinter

Wie o wie kan me helpen.Ik moet voor morgen een foodprint maken maar mijn lampje van de printer knippert elke x 5 achter elkaar oranje.Bouwhuis kan ik nu niet meer bereiken.Ik weet me geen raad,als iemand me kan helpen?/Heel graag,alvast bedankt!

2

Re: Foodprinter

Ik zou het niet weten, maar misschien heb je hier iets aan???
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=183042

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

Dank je wel voor je snelle reactie,maar daar kan ik het helaas ook niet terugvinden.Het vreemde is dat ik in de online handleiding ga zoeken en er staat van 2 x tot 19 x in van het aantal x dat het lampje oranje knippert maar 5 x staat er niet tussen.Ik heb nu echt een probleem,heb de foodprint vandaag nodig.Nu moet ik snel iets anders verzinnen :rolleyes: Ik heb Bouwhuis ook maar even gemaild,hopelijk sturen ze me zsm morgen een antwoord.

4

Misschien kun je voor de zekerheid in de andere rubriek vragen of iemand in jouw omgeving voor je kan printen? Dan heb je het printje in ieder geval vast te pakken... Succes!

5 Laatst bewerkt door Brwie (03-03-2013 09:27)

Heb je een canon printer? Op de site van canon staat:

"Het lampje knippert vijf keer: er is geen printkop geïnstalleerd./ Printkop is defect".

Daar staat verder bij beschreven dat je kunt kijken of de klemmetjes goed om de printkop zitten. Als dat niet het probleem is, eruit halen en opnieuw installeren. Je vindt deze informatie door op de website van canon te kijken.

6

Ja die heb ik idd.Maar dat zou wel vreemd zijn als het kapot is,ik heb de printer 1 maandje geleden gebruikt en niks geks mee gebeurd.
Zou jij me de link willen geven aub,zodat ik de stappen kan volgen?Mss dat het dan nog lukt?Alvast bedankt!! :)

7

http://www.canon.nl/Support/System/Sear … :16-604145

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

8

Dank je wel!