Onderwerp: Tractortje pesten - boetseersel
Voorbereidingen voor een 'tractortje pesten' taart voor een jongetje die helemaal gek is van Cars en al helemaal van Takel die tractors pest.
Ben zelf redelijk blij met het resultaat
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tractortje pesten - boetseersel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voorbereidingen voor een 'tractortje pesten' taart voor een jongetje die helemaal gek is van Cars en al helemaal van Takel die tractors pest.
Ben zelf redelijk blij met het resultaat
zijn beetje donkere taarten maar als jezelf tevreden bent is het toch goed
Oooo wat zijn ze LEUK!!!! Ik kan niet wachten op de taart, want die gaat vast ook geweldig worden
De taart gaan lekker kleurrijk worden hoor, de ondergrond wilde ik in de groen/gele tint doen (ze zitten in een veld).
Anders wordt het inderdaad donker.
De foto is trouwens wat donker uitgevallen omdat het nu avond is Lichte foto volgt van de taart
ben erg benieuwd wel gaaf die vrolijke kleurtjes eronder hoor tractor gewoon zijn geluid maken haha als die achterover valt hihi zo realistisch is die
Was eigenlijk van plan nog van die ronde kringetjes uit de pijp te laten komen ... misschien dat ik dat alsnog toevoeg
De taart is inmiddels klaar en opgehaald
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tractortje pesten - boetseersel