1

Onderwerp: Bedankt taartje ideeën?

Hoi hoi,
Ik ben redelijk nieuw hier. Heb vooral cupcakes gemaakt en nu ook twee taarten en nu vroeg iemand of ik een taart wilde maken. Het gaat om een taart voor haar vader om hem te bedanken dat hij haar vaak naar haar werk brengt. Heb de vrije hand gekregen behalve dat het geen roze mag zijn :) Hebben jullie ideetjes voor me???

2

Re: Bedankt taartje ideeën?

brengt hij haar vaak met de auto? Dan kun je iets met een autootje doen die van A naar B rijd. Of je zet er iets op in de trant van "taxi bedankt" of zo....
lastig soms hè, om even op ideeën te komen... Maar als er dan een eerste idee in je hoofd is, dan volgen er vaak meer!
succes ermee, en we zien het taartje vast wel in de parade voorbij komen toch?!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Ik wil ze wel plaatsen maar ik heb geen idee hoe. Als ik wat plaats dan ziet iedereen een wit balkje :(
Maar er was geen haast bij gelukkig dus ik mag naar hartelust fantaseren maar vind het best lastig :)

4

foto's plaatsen: naar de index gaan, daar het onderwerp uitkiezen: taartenparade, dan rechtsboven de berichten (of nee, de laatste schrijver) staat: nieuw bericht beginnen, en daar kun jij zelf je bericht schrijven, en als je dan op het 3e icoontje van rechts, boven de smily's klikt, dan kun je tussen de url url (met [] eromheen) de link plakken van je foto. (Moet je deze wel op facebook  of andere internetsite hebben staan.)
Wat betreft het fantaseren: denk aan wat kenmerkend is voor de vader en of de opdrachtgever van de taart. wat voor auto, wat voor werk, enz. Dan kom je een heel eind. 
En je kunt natuurlijk al snel een "snelweg" over de taart maken en er een autootje op laten rijden... bijvoorbeeld...
Succes!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!