Onderwerp: ministapeltaart met minibloemen en maxigeduld
Wat een gepriegel, maar wat leuk! 9 cm hoogte in totaal:)
excuses voor de kwaliteit van de foto..
www.taartopmaat.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ministapeltaart met minibloemen en maxigeduld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een gepriegel, maar wat leuk! 9 cm hoogte in totaal:)
excuses voor de kwaliteit van de foto..
Wat mini en knap gemaakt
echt heel mooi gedaan zo
grt Carla
oh wow! Ik hou van mini!!
Wat is ie mooi!!!
Graag nog meer inspiratie...
Gaaf Mireille! Het is dat het lepeltje er naast ligt dat je ziet hoe klein het in werkelijkheid is, knap gedaan!
Wow, knap gemaakt!
wow wat een groot geduld voor zo'n klein priegelwerk!!!
onwijs knap gedaan!
(jaloers )
wauww super gedaan , vind mini's altijd erg leuk .Maar idd zo'n gepriegel. Heb zelf nog problemen om het strak te krijgen , als je tips heb graag.
Ik ben normaal met suikerbloemen fan van Wilton gumpaste maar deze gingen veel beter met Satinice. Meestal vind ik die veel te zacht maar dat geeft het met deze minibloemen juist nét dat beetje tijd extra om ze te vormen en omdat ze maar klein zijn worden ze niet slap.
En natuurlijk mijn favoriete mini modelling tools:)
Ik ben normaal met suikerbloemen fan van Wilton gumpaste maar deze gingen veel beter met Satinice. Meestal vind ik die veel te zacht maar dat geeft het met deze minibloemen juist nét dat beetje tijd extra om ze te vormen en omdat ze maar klein zijn worden ze niet slap.
En natuurlijk mijn favoriete mini modelling tools:)
Heel mooi, hier hou ik van.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ministapeltaart met minibloemen en maxigeduld