1

Onderwerp: Spoedvraagje!!!!

Hallo spoedvraagje...

Mijn aardbeibavorois mislukt (mix funcakes) de slagroom zakt in elkaar  :(  domme vraag misschien maar kan die verdikte aardbeibav... Misschien ook geroerd worden in botercreme wat klaar is of smaakt dat voor geen meter??

Alvast bedankt!

2

Re: Spoedvraagje!!!!

Lijkt mij wel, probeer anders eerst een klein beetje van allebei. Zou boter ook indikken trouwens?

Tieneke

Ik gebruik ook altijd die mix,en soms is de slagroom te slap maar na een nachtje in de koelkast is hij dan wel goed.
Dus probeer dat eens,ik zou er zeker geen botercreme door doen,lijkt me echt heel vies smaken maar dat is mijn mening.

4

Marrie`s Taarten schreef:

Ik gebruik ook altijd die mix,en soms is de slagroom te slap maar na een nachtje in de koelkast is hij dan wel goed.
Dus probeer dat eens,ik zou er zeker geen botercreme door doen,lijkt me echt heel vies smaken maar dat is mijn mening.

ik zal ook geen boter in doen :mad:

5

Ik heb het door het toilet gespoeld opnieuw 2 in de keukenmachine gedaan met 2zakjes klopfix had er niet meer helaas...een heel groot kruis gemaakt en met mijn ogen dicht op power gedrukt haha...het is er goed uitgekomen snel de mix erin gedaan en meteen in de ijskast gezet...nu eerst maar eens mario puzzelen voordat ik daar mee klaar ben ben ik weer een aantal uurtjes verder...kan ik dan vullen en meteen alles bekleden...op hoop van zegen  :D
Thx voor de reacties!!!!!

6

De bavoroismix bedoel ik he...vond de botercreme ook een raar idee maar ja je weet het maar nooit wat allemaal kan  :cool:

7

werkse :D

Je laat de mix toch eerst wel even weken in het water,dus de poeder vermengen met het water en even laten staan?
Staat ook op de verpakking.

9

Ja dat had ik allemaal netjes gedaan...de tweede keer is hij gelukt. En hij was gelukkig heerlijk :-))

Oefening baart kunst,ja erg lekker he die bavaroise mijn man vraagt altijd zit er nog wat in de schaal haha.