Re: [HOWTO] Makkelijk te maken TIARA met een groots eindresultaat!
Super! Ik ga hem opslaan... ik ga hem zeker uitproberen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Makkelijk te maken TIARA met een groots eindresultaat!
Super! Ik ga hem opslaan... ik ga hem zeker uitproberen!
Oooh wat slim! Als ik ooit een tiara nodig heb, dan kan ik die mold mooi gebruiken.
wat super! dank je wel voor je how-to! ik ber er errug blij mee!!
super deze ga ik binnenkort uit proberen .... thx meid
Briljant idee van je!
Mijn ervaring is dat de fondant van funcakes zelfs zonder tylose prima uithardt
Wat een goed idee om daar de Wilton mold voor te gebruiken!
Bedankt voor je HOW TO !!!
We hebben gisteren een hele gezellige freubelavond gehad met jouw how-to... ms dat ik later ook nog een fotootje kan plaatsen...
Dank je wel dus!
Super, zou er nooit aan gedacht hebben die mallen zo te gebruiken, ik heb ze wel liggen, toch eens proberen.
Wat creatief! Ga ik ook proberen, thanks voor de how to!
Goh, kan ik die mal toch nog ergens voor gebruiken. Heb 'm ooit gekocht maar nooit gebruikt, het valt mij erg tegen. Dit is een prachtige tiara, bedankt voor het delen.
Leuk idee!
super ik heb deze mal ook sinds kort
Yessss ik heb die mal dus morgen maar eens proberen te maken.
Heel goed bedacht!
Geweldig! Bedankt voor het delen, ik ga hem zeker na maken
Wat leuk ik heb deze mold al een tijd liggen en natuurlijk ook gebruikt maar hier heb ik niet aan gedacht! Bedankt voor je howto!!
Heel mooi! Bedankt!!!
Super how to, heb het net opgeslagen en ga het zeker proberen ik heb die mold ook . Nogmaals geweldig
Wat een prima how to van je prachtige tiara!
Super goed idee om die mold te gebruiken!
erg gaaf zeg!
ik ga hem van de week ook zo proberen te maken
thnx voor de howto!
Die mold heb ik ook.
Dat ga ik dus een keer proberen, dank je wel!
Wat een gaaf idee! Dat ga ik ook een keer proberen, bij mij zijn kroontjes nog nooit gelukt dankjewel voor het delen!
heel leuk idee heb hem net zelf gemaakt met de mold. dankje wel hoor voor de how to
Oh dank je wel...
Dacht gisteren deze ga ik proberen,maar helaas is die in de kliko beland...
Als eerste lukt het me niet om ze eerst op de fles te leggen,.. glee er dus steeds af...
Dus gelijk gaan lijmen..
Het fodant wilde niet uitharden... dus de volgende dag... brak alles in stukjes...
Dus nog maar een keer nieuwe poging wagen........
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Makkelijk te maken TIARA met een groots eindresultaat!