Re: *** Foto's Koekjes Verzend Topic ***
Gelukkig pffff...
Fijne avond!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » *** Foto's Koekjes Verzend Topic ***
Gelukkig pffff...
Fijne avond!!
De mijne zijn eindelijk klaar Morgen gaan ze goed verpakt op de post!
Dit was de derde keer dat ik wat koekjes maakte.
Wow!!! Die zijn leuk!!! Mag ik vragen
Hoe je die blauwe puntjes/ bolletjes hebt gemaakt?
Dankjewel. Ik heb kleine stipjes op de nog natte rotte icing gezet. Beetje tikken op tafel met het koekje en dan zakken ze mooi weg.
En die stipjes doe je met??
Ik heb het ook geprobeerd met spuitmondje 2 maar dat werd een fiasco!
Ik heb dat met een 2 gedaan. Alleen wel een kleine 2. Heel vreemd. Ik heb 2 wilton tips nr 2 maar 1 daarvan is smaller. Niet zo smal als een 1. Ik weet niet of er ook een 1,5 bestaat? Misschien dat hij het verkeerde nummer heeft gekregen? Het was in ieder geval geen 1 want die verstopte steeds.
Mooie koekjes allemaal hoor!!! Hoever zijn we inmiddels? Heeft iedereen post verstuurd / ontvangen?
Ik heb ook een wilton nr 2. ik moet nog een 1.5 bestellen, probeer ik het dan wel.
Brwie, nope ik heb nog niks ontvangen. Wel verzonden.
Misschien krijg ik die mooie koekjes van Cindy K wel....
Dat helpt zeker corey. Ik heb zelf ook altijd een heet glas water bij de hand. Als een spuitmondje verstopt raakt, houd ik het uiteinde van de tip hier even in, spuit door, goed afvegen en kan dan weer verder!
Wat raar elleoij. De koekjes zijn zaterdag op de bus gegaan
Mijn koekjes zijn dinsdag op de post gegaan naar Gitty, maar ik heb ze hier nog niet zien verschijnen. Hoop dat ze goed zijn aangekomen!
Ik heb ook nog geen koekjes gekregen...
Wat raar elleoij. De koekjes zijn zaterdag op de bus gegaan
Elleoij heeft op het forum gemeld dat ze binnen zijn hoor...
Oh gelukkig. Ben op vakantie en heb dus niet alle berichten gelezen
DE foto van de leuke (en lekkere!) koekjes die ik vandaag in de bus vond. Bedankt meentje!
Ben blij dat je ze ontvangen heb. Jammer dat ze niet heel over gekomen zijn. Volgende keer een andere manier van verzenden bedenken
Jippie! Zojuist een mooi doosje binnen gekregen! Met daarin de prachtige koekjes van Cindy K!
Van 1 koekje is de hak afgebroken, maar de rest is helemaal heel overgekomen.
En de smaak: Heeeerlijk! Man, dochter en ik hebben ervan genoten!
Cindy, dankjewel!
Groetjes,
elles
Jippie! Zojuist een mooi doosje binnen gekregen! Met daarin de prachtige koekjes van Cindy K!
Van 1 koekje is de hak afgebroken, maar de rest is helemaal heel overgekomen.
En de smaak: Heeeerlijk! Man, dochter en ik hebben ervan genoten!
Cindy, dankjewel!
Groetjes,
elles
Graag gedaan! De schade valt me mee! Had het wel gehoopt maar niet verwacht dat er maar 1 zou sneuvelen.
Aaaahhhh, wat zijn ze leuk!
Maar ik heb nog steeds niks....
Ik heb gister de roze/witte cupcake koekjes gekregen. Helaas waren 2 van de 5 compleet in stukje, maar de smaak was goed.
Heb ze op de foto, maar ben vandaag verhuisd naar mijn oppaswoning voor een maand. Moet dus even kijken waar ik het kaartje gelaten heb.
Moest even kijken, maar het waren de koekjes van Cathleen
Ik heb nog steeds niks binnen...beetje jammer.
Jeetje Corey, dat is ook niet leuk! Ik had koekjes voor Bakerellaa gebakken. Hoewel ze lang niet zo mooi waren als sommige andere koekjes die ik hier voorbij heb zien komen, wil ik best voor jou ook koekjes maken hoor!
Ik vond het heel leuk om in spanning te zitten wachten op mijn koekjes, maar dit duurt nu wel heel erg lang
hallo dames,
in Italië is de event afgelopen en vanaf 1 Maart de bakkers begon de koekjes te sturen.
Op dit moment in mijn pagina van facebook zijn er 5 mensen dat hebben de koekjes ontvagen. 20 pakketjes zijn nu verzonden!
Als je wilt, komen om te kijken..
Groetjes
Simona
Aaahhh merelstaartje...dat vind ik lief van je!!
Ja ik vind het ook erg jammer dat ik niks heb gekregen...
Maar vond het zelf ook erg leuk om te doen.
Volgens mij ben ik de enige die nog niks heb ontvangen?
merelstaartje
ik vond jouw koekjes echt wel mooi en lekker hoor
niet te streng voor je zelf zijn
ja corey volgens mij ben je de laatste,ook niet gehoord van wie je ze zou krijgen? is echt jammer eigenlijk,maar wie weet krijg je ze nog!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » *** Foto's Koekjes Verzend Topic ***