1

Onderwerp: Sugarcraft Gun incl. disc set werkt niet!

Help! Gister voor de eerste keer mijn craft gun geprobeerd te gebruiken, maar krijg er met geen mogelijkheid beweging in. Alles lijkt goed te zitten, maar als ik knijp dat verschuift het stuk wat de fondant er uit zou moeten persen niet. Hoop dat het een soort van bekend probleem is en iemand me kan helpen hoe ik dit op kan lossen.
Alvast bedankt!

Re: Sugarcraft Gun incl. disc set werkt niet!

Als je hem met fondant gebruikt moet je er een beetje crisco doorheen kneden. Je moete eventjes uitvogelen hoeveel, want bij te weinig zit er geen beweging is, maar bij teveel ook weer niet....
Succes (Y)

3

Idd bij fondant behoorlijk crisco er door en anders even met marsepein proberen...

4

ik ga het meteen even proberen!

5

Wanneer je de marsepein erin gedaan hebt druk je dat ding (ben zo slecht in uitleggen  :o ) helemaal aan tot de marsepein. Dan krijg je een soort vacuüm, zeg maar. Dan vliegt het eruit  :Y

6

jáá meteen een beetje marsepein er in gedaan en inderdaad geen probleem meer. Gelukkig! Bedankt voor de snelle reacties!

7

Gelukkig, veel plezier er mee !!  ;)

8

Heb via marktplaats een sugarcraft gun gekocht en heb het idee dat hij kapot is. Het hendeltje waar je in moet knijpen bungelt gewoon los, staat totaal geen spanning op. Wie weet wat er aan de hand is?

9

Heb je misschien een foto zodat we kunnen zien wat er mist/kapot is?