1

Onderwerp: Mijn eerst sculpture!!

Ik hoor jullie mening graag! Ben benieuwd.
Er zijn nog heel wat schoonheidsfoutjes....maar oooh zo fier op mezelf!
Dit heb ik gemaakt voor mijn hond die vorige week is overleden, hij werd normaal een paar dagen voor hij overleed 18 jaar, dus deze had hij nog verdiend  :Y

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ … 0514_n.jpg

2 Laatst bewerkt door Jolly-Joycie (27-02-2013 22:14)

Re: Mijn eerst sculpture!!

sabientje schreef:

Dit heb ik gemaakt voor mijn hond die vorige week is overleden, hij werd normaal een paar dagen voor hij overleed 18 jaar, dus deze had hij nog verdiend  :Y

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/733923_4814111064769_72140514_n.jpg

Ik heb m even zichtbaar gemaakt voor je.

Wat gaaf zeg!!! Is t helemaal cake? Of heb je de kop van piepschuim oid gemaakt?
Wel rot dat ie t nu zelf niet te zien krijgt :( sterkte met t verwerken.. Hoop dat zo'n sculptuur maken dan helend werkt

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

3

Knap gedaan. Ben daar zelf niet zo goed in dus tips kan ik niet geven.
Veel sterke met je verlies!

Ben je van Antwerpen?

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

4

Wow, knap gedaan zeg  :thumb:
En veel sterkte!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Caroline schreef:

Knap gedaan. Ben daar zelf niet zo goed in dus tips kan ik niet geven.
Veel sterke met je verlies!

Ben je van Antwerpen?

Dank je wel! Nee ben zelf van Limburg  ;)

6

Jolly-Joycie schreef:
sabientje schreef:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/733923_4814111064769_72140514_n.jpg

Ik heb m even zichtbaar gemaakt voor je.

Wat gaaf zeg!!! Is t helemaal cake? Of heb je de kop van piepschuim oid gemaakt?
Wel rot dat ie t nu zelf niet te zien krijgt :( sterkte met t verwerken.. Hoop dat zo'n sculptuur maken dan helend werkt

Bedankt dat je hem zichtbaar hebt gemaakt, ik weet zelf niet hoe het moet. Ben dan juist daar weer niet zo handig in!! Ha ha
Zijn hoofd en poten zijn bewerkt met rice krispies. De cake is gevuld met creme-beurre en abrikoos! Nu kan ik afscheid van hem nemen! Dit stond nog op mijn to do lijstje   :D

7 Laatst bewerkt door Nikie (28-02-2013 12:04)

Lieve Sabientje, wat een ontzettende mooie taart!! En het is nog meer waard,omdat er zoveel emoties bij horen,knap van je hoor! Ik weet niet of ik dat had gekund,want het is echt afschuwlijk als je afscheid moet nemen van je hond en dan lijkt het me heel moeilijk om deze taart te maken. Heel knap van je hoor! En hij is echt super mooi geworden!
Heel veel sterkte met alles hè! Een dikke knuffel

8

Nikie schreef:

Lieve Sabientje, wat een ontzettende mooie taart!! En het is nog meer waard,omdat er zoveel emoties bij horen,knap van je hoor! Ik weet niet of ik dat had gekund,want het is echt afschuwlijk als je afscheid moet nemen van je hond en dan lijkt het me heel moeilijk om deze taart te maken. Heel knap van je hoor! En hij is echt super mooi geworden!
Heel veel sterkte met alles hè! Een dikke knuffel

Dank je wel!!   ;)