1

Onderwerp: iemand ervaring met Bake & Deco van de Makro?

Ik wil eigenlijk de biscuitmix van de Makro wel eens uit proberen. (Maar durf FC niet zo goed los te laten) Wie heeft ervaring met de biscuitmix van Bake en Deco van de Marko?

Alvast bedankt!

2

Re: iemand ervaring met Bake & Deco van de Makro?

Ik vond hem lekker net als de cupcakemix en de marsepein

3

Ik zou de zoekfunctie er even op los laten.... en ondertussen hier lezen.... ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127385193

annick67 schreef:

Ik zou de zoekfunctie er even op los laten.... en ondertussen hier lezen.... ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127385193

Ik had al gezocht. En deze ook gezien :)  Maar nog maar één reactie tegengekomen, vandaar een nieuw topic...

Bedankt voor jullie reacties zover.

5

Ik lees in dat topic toch een paar keer dat de biscuitmix in de kliko terechtkomt.... net als bij mij trouwens, vond het niet lekker  :s

annick67 schreef:

Ik lees in dat topic toch een paar keer dat de biscuitmix in de kliko terechtkomt.... net als bij mij trouwens, vond het niet lekker  :s

zie nu dat het om een ander topic gaat dan ik had gevonden :o  :o
Ik zocht niet in 'babbel na het bakken'.

dank

7

Ik heb de choco biscuitmix in een rechthoekige bakvorm gebruikt en als resultaat een prachtige bruine platte tuintegel gekregen ,

hopeloos !

Weer een nieuwe zak aangebroken en opnieuw begonnen,
het beslag werd ook niet mooi glanzend en luchtig maar bleef vloeibaar  , en ja hoor , een tweede tegel:(

Ik weet inmiddels echt wel hoe ik een mooi hoog kapsel moet bakken dus aan mij lag het niet  :cool:

Ik heb de fabrikant gemaild en mijn klacht kenbaar gemaakt en kreeg als antwoord dat ze nog bezig zijn met de receptuur.

Ik ga er niet op wachten , voor mij NOOIT meer Bake & Deco producten.

Ik blijf dan maar lekker bij FC mix! Maar de rolfondant vind ik wel goed van Bake en Deco.

De aanhouder wint!

9

ik heb de chocoladebiscuit geprobeerd, en super mooie, en lekkere, taartjes mee gebakken :Y

dus hier geen trottoirtegels :nooo

10

ik heb van de week met de cc mix gebakken, wat een vieze zooi zeg.
Is er al iemand die een klacht heeft neergelegt bij de makro over de mixen??

ik ga anders vanmiddag wel terug en het ruilen voor fc!!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

heb net een vierkant gebakken

20 cm

dus 5 eieren gebruikt en het komt niet omhoog heb dus een lage biscuit met een dikke bobbel :(

12

ik heb de zakken terug gebracht en geruild voor fc. kan dit spul echt niet eten laat staan voor andere bakken

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

13

Ik heb een klacht naar de makro gestuurd en mijn geld terug gehad. De fondant is super. Niets anders meer voor mij.

Veel taart plezier

14

Ik vind van Makro Bake en Deco geweldig...Komen beter omhoog dan funcake en smaak is lekkerder. Ik ben heel tevreden en prijs is ook erg goed. Witte fondant smaakt erg lekker.

Ik ga zekr vaker kopen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Cupla schreef:

Ik vind van Makro Bake en Deco geweldig...Komen beter omhoog dan funcake en smaak is lekkerder. Ik ben heel tevreden en prijs is ook erg goed. Witte fondant smaakt erg lekker.

Ik ga zekr vaker kopen

welke verhouding neem je dan die op de verpakking staat

ik heb een grote zak gekregen van een vriendin die het eigenlijk wou weggooien. ze had er geloof ik 3 mee gebakken en dat was in de prullenbak beland. ik kreeg eigenlijk redelijk hoge kapsels en met net even wat meer vanille suiker of een ander smaakje, is het zeker te eten.  :)

17

Grappig al die verschillende ervaringen. Ik heb de mix niet aan gedurfd. :s  En na één emmer fondant ben ik weer terug bij Bakels! :Y

Dank voor het delen van jullie ervaringen.

18

gewoon wat op zakje staat en langer mixen. ik mix nooit 10 min maar 15 min met mijn kenwood pattisier en dan krijg ik hoge kapsels....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

19

Ik heb vandaag ook net een zak biscuitmix aangebroken en idd het bleef vloeibaar. Toch maar in de vorm gedaan, op een gegeven moment gekeken, geprikt, schone prikker dus gaar. Niet hoor. Absoluut niet gaar. Helemaal ingestort.
En ik heb 2 van die grote zakken staan  :s

@ degenen die zeggen het terug gebracht te hebben: doe je dat dan ook met aangebroken zakken ? en waarheen sturen jullie dan een klacht.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Hier kwam ik ook niet verder dan een stoeptegel een drama dus