Onderwerp: Hakunamatataart
Een taartje van de Lion King was de wens van Marlou. Simba heeft ze helemaal alleen opgegeten met daarbij wel 3 stukken taart

Leuk dat je keek!
Groetjes Nathalie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hakunamatataart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taartje van de Lion King was de wens van Marlou. Simba heeft ze helemaal alleen opgegeten met daarbij wel 3 stukken taart

Leuk dat je keek!
Groetjes Nathalie
Wauw!
die is gaaf!
die wil ik ook wel voor mijn verjaardag!!!!!
hartstikke mooi en leuk
Marlou voelde zich gisteravond vast niet helemaaaal lekker

wat een mooie taart
je komt helemaal in de sfeer van de film
![]()
hartstikke mooi en leuk
![]()
Marlou voelde zich gisteravond vast niet helemaaaal lekker
![]()
![]()
Haha, nee denk het ook niet, beetje misselijk misschien
Ze had eerst Simba opgegeten en 2 stukken taart, toen ze in bed lag was ze nog helemaal hyper (niet gek natuurlijk) en heeft daarna nog een stuk gegeten. Het zullen wel niet van die hele grote stukken geweest zijn 
Wat een leukerd, zeg!
Wat een enige taart
Heel leuk gedaan 
Erg leuk gedaan! Goed geboetseerd ook.
Hele leuke taart, mooi gedaan!
Ik was er uit voor de taart van mijn zoontje, ik zou een versie van de dierentuintaart van Wendy gaan maken. Maar ik vind deze taart ook zo geweldig. Ben nu echt aan het twijfelen. Heb je alles 'uit de losse pols geboetseerd'?
Wat mooi!
Super 
Super mooie taart, de zijkant is zo gaaf, net als de kleine Simba
Wow, mooie taart en goed geboetseerd!
Hele leuke taart, mooi gedaan!
Ik was er uit voor de taart van mijn zoontje, ik zou een versie van de dierentuintaart van Wendy gaan maken. Maar ik vind deze taart ook zo geweldig. Ben nu echt aan het twijfelen. Heb je alles 'uit de losse pols geboetseerd'?
Dankjewel, ben ff aan het nagenieten van jullie leuke reacties
Inderdaad uit de losse pols, alleen bij Pumba heb ik een plaatje zeg maar 3D gepuzzeld. Timon is niet zo moeilijk. Heel veel plaatjes kijken via internet
En ze hoeven maar half, verschuilen zich toch achter de bladeren
Succes ermee, de dierentuin taart is ook heel leuk!
hij is echt super super gaaf!!
Helena126 schreef:Hele leuke taart, mooi gedaan!
Dankjewel, ben ff aan het nagenieten van jullie leuke reacties
![]()
![]()
Inderdaad uit de losse pols, alleen bij Pumba heb ik een plaatje zeg maar 3D gepuzzeld. Timon is niet zo moeilijk. Heel veel plaatjes kijken via internet
En ze hoeven maar half, verschuilen zich toch achter de bladeren
Succes ermee, de dierentuin taart is ook heel leuk!
Het zijn inderdaad allebei leuke thema's. Misschien moet ik e maar een jungle taart van maken of zo, een combi van de lion king en de dierentuin.. In de fim komen ten slotte ook allerlei dieren voor..

Kijken ze niet over een stenen muurtje heen, maar tussen de bomen en struiken door... 
hele leuke taart!!!
Wauw !!!!!!!!!!!
wat een kunstwerk van een taart en zo vrolijk ook, ik zie gelijk die 3 ondeugende karaktertjes uit de film weer voor me.... 
Hij is heeel leuk! 
Heel leuk gedaan vind dat boetseren zo knap en de taart is ook ontzettend mooi gemaakt hoor 
Wat een prachtige taart! 
Wat een mooie taart zeg echt super gedaa !!!! 

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hakunamatataart