1

Onderwerp: advies gevraagd...

hallo mede baksters,

een collega vroeg me of ik iets als dit kon maken:

http://cakesdecor.com/assets/pictures/cakes/16924-438x.jpg

ik weet niet of ik dat kan zei ik, maar volgens hem kan ik dat ;)

Maar nu is mijn vraag wat jullie zouden adviseren om te gebruiken voor de cake, gewoon biscuit lijkt me te zacht of niet?

graag jullie advies! :)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: advies gevraagd...

:lol:  :lol:  :lol: lekker taartje zeg!

cake kan je beter bewerken in vormen dan biscuit!
als je cake te zwaar vind kan je ook eens een tulband recept nemen zonder de rozijntjes enzo

een tulband recept zit tussen cake en biscuit in

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

hahaha erg he, en er moet nog meer haar op!
(ik zal je het verhaal er achter besparen ;) )

maar bedankt voor de tip!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Gatsie zeg. Ik zou hem maken van spongecake, recept van cakeboss. Gebruik de zoekfunctie en je hebt hem. Of tussen cake en biscuit in van mamakaat. Ook even zoeken.

Die zijn allebei minder zwaar dan cake maar goed te snijden.

Tieneke

Tante Tien schreef:

Gatsie zeg. Ik zou hem maken van spongecake, recept van cakeboss. Gebruik de zoekfunctie en je hebt hem. Of tussen cake en biscuit in van mamakaat. Ook even zoeken.

Tieneke

Ik sluit me aan  :cool:  ik vind cake te zwaar bij de zoete bekleding maar biscuit is moeilijk wbt vormbehoud. Dus ook ik ga er altijd net tussenin zitten met de spongecake van cake-boss. Die van mammakaat ken ik niet... Wat is t verschil met de spongecake?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

6

Jolly-Joycie schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

Ik sluit me aan  :cool:  ik vind cake te zwaar bij de zoete bekleding maar biscuit is moeilijk wbt vormbehoud. Dus ook ik ga er altijd net tussenin zitten met de spongecake van cake-boss. Die van mammakaat ken ik niet... Wat is t verschil met de spongecake?

De verhoudingen zijn iets anders, er gaan dooiers in naast hele eieren. Beregoed recept, vooral als je eiwitten wilt hebben voor macarons.