Re: kleintjes..
Misschien wat domme vragen maar welke mix gebruik je hiervoor?
Cupcakes of biscuit?
En hoe lang en op welke temperatuur moeten ze dan in de oven?
Groetjes,
Monique
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kleintjes..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes of biscuit?
En hoe lang en op welke temperatuur moeten ze dan in de oven?
Groetjes,
Monique
welke bakblikken zijn dat dan van AH
Wat een gezellige taartjes! Top! 
Cupcakes of biscuit?
En hoe lang en op welke temperatuur moeten ze dan in de oven?Groetjes,
Monique
Ik heb nu de red velvet mix van funcakes gebruikt. Heerlijk luchtig!! En niet zo'n zwaar. Geloof dat de oven op 170 graden moest en heb ze ongeveer 30 minuten gebakken. Maar je kan ze natuurlijk even checken met breinaald... je kan ze vullen met kersenjam of monchou met vleugje citroen.... lekker hoor!!!
Nou ik heb het ook geprobeerd gisteren, maar het viel behoorlijk tegen! Hoe krijg jij het zo netjes en strak bekleed?
Wat een leuke, schattige taartjes, heel creatief bedacht!! 
Monique M schreef:Misschien wat domme vragen maar welke mix gebruik je hiervoor?
Cupcakes of biscuit?
En hoe lang en op welke temperatuur moeten ze dan in de oven?Groetjes,
MoniqueIk heb nu de red velvet mix van funcakes gebruikt. Heerlijk luchtig!! En niet zo'n zwaar. Geloof dat de oven op 170 graden moest en heb ze ongeveer 30 minuten gebakken. Maar je kan ze natuurlijk even checken met breinaald... je kan ze vullen met kersenjam of monchou met vleugje citroen.... lekker hoor!!!
Dank je wel! Zo heb ik als beginner in elk geval een richtlijn.
De vormpjes heb ik namelijk wel al gevonden 
Nou ik heb het ook geprobeerd gisteren, maar het viel behoorlijk tegen! Hoe krijg jij het zo netjes en strak bekleed?
Ja, dat is niet makkelijk en moet je echt rustig de tijd voor nemen.
de witte bestaat uit een stuk en dat was lastig werken.. niet te grote lap nemen...en goede fondant.. bv satin ice! ik heb de witte bekleed met fondant, maar ik denk wel dat marsepein makkelijker werkt... de blauwe taart heb ik eerst de bovenkant lichtblauw bekleed en daarna in stroken de onderkant. afgewerkt met groene slierten en parels.
helaas niet echt een truc!
leuk,vooral de 2e!
ik heb dit bakblikje ook wel eens in de handen gehad bij de AH
maar nu ik dit zo zie,denk ik dat ik ze toch ga halen...
hoelang in de oven?
@Femmie is het ook mogelijk om het te vullen met biscuitmix en hem dan te vullen? 
Ahhhhh wat een schatjes

Door dit topic ben ik zojuist naar de AH geweest en heb de bakvorm gekocht, was opslag verliefd!! Vooral de kleurcombinatie van de bovenste is prachtig
Door dit topic ben ik zojuist naar de AH geweest en heb de bakvorm gekocht, was opslag verliefd!! Vooral de kleurcombinatie van de bovenste is prachtig
Hou Nikske89,
Even een vraagje ik ben gister ook naar de AH geweest maar ze hadden hem niet. Het personeel zei "waarschijnlijk alleen bij de AH XL". Mag ik vragen of jij hem bij de AH XL heb gekocht? 
nikske89 schreef:Door dit topic ben ik zojuist naar de AH geweest en heb de bakvorm gekocht, was opslag verliefd!! Vooral de kleurcombinatie van de bovenste is prachtig
Hou Nikske89,
Even een vraagje ik ben gister ook naar de AH geweest maar ze hadden hem niet. Het personeel zei "waarschijnlijk alleen bij de AH XL". Mag ik vragen of jij hem bij de AH XL heb gekocht?
Nee hier geen AH xl.. Je kunt hem ook online bestellen bij AH
Anne Jamlean schreef:nikske89 schreef:Door dit topic ben ik zojuist naar de AH geweest en heb de bakvorm gekocht, was opslag verliefd!! Vooral de kleurcombinatie van de bovenste is prachtig
Hou Nikske89,
Ja klopt dat zag ik maar helaas. De AH bezorgd hier niet geeft die aan op de website en heb al bij familie in de buurt geprobeerd maar daar bezorgen ze ook niet.
wat een lieffie
grt Carla
nikske89 schreef:Anne Jamlean schreef:Hou Nikske89,
Ja klopt dat zag ik maar helaas. De AH bezorgd hier niet geeft die aan op de website en heb al bij familie in de buurt geprobeerd maar daar bezorgen ze ook niet.
Kun je hem niet in de AH winkel laten bezorgen? Of uit een ander filiaal laten
Ik zou hem wel voor je willen halen maar dan zit je op 11 euro voor zo'n klein blikje als ik het moet versturen
Goh daar heb ik niet eens aan gedacht, goed idee ga ik dat eens vragen. Ja klopt, dat is ook zonde van het geld vind ik dan haha. Maar wel super bedankt voor het lieve aanbod! 
Heb je ze in het geheel bekleed, of het bovenste deel er af gesneden en de twee delen apart gedaan? En heb je ze ook nog gevuld?
Ik heb twee vormpjes van een vriendin gekregen en wil ze voor de Pasen gaan maken.....
Heb je ze in het geheel bekleed, of het bovenste deel er af gesneden en de twee delen apart gedaan? En heb je ze ook nog gevuld?
Ik heb twee vormpjes van een vriendin gekregen en wil ze voor de Pasen gaan maken.....
Op www.hipperdepiptaartdesign.nl/ministapeltaartjebekleden.html staat precies hoe het moet. Misschien heb je er iets aan 
Anne Jamlean schreef:nikske89 schreef:Nee hier geen AH xl.. Je kunt hem ook online bestellen bij AH
Kun je hem niet in de AH winkel laten bezorgen? Of uit een ander filiaal laten
Ik zou hem wel voor je willen halen maar dan zit je op 11 euro voor zo'n klein blikje als ik het moet versturen
Yes yes bij de AH XL hadden ze hem daar toch maar naar toe gereden we moeten toch iets over hebben voor onze hobby he 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kleintjes..