1

Onderwerp: How to: FMM Textured Lace set no. 1 ?????

Hoiiii allemaal...

Ik heb onderstaande besteld.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … ws_id=1924

Ik ben hem gisteren gaan gebruiken en ik kom er niet uit. Is het nou een stempel en dan zelf "trimmen" of kan je deze wel gewoon door het fondant drukken en gebruik ik hem gewoon verkeerd?

Graag hoor ik het van jullie, want kan niet wachten om er mee te werken! Bedankt alvast!

**beginneling alle tips zijn welkom**

2

Re: How to: FMM Textured Lace set no. 1 ?????

Het is een set van 4 delen, 3 ervan zijn een 'stempel' en de 4e de uitsteker..

Rol je fondant/marsepein uit in een lange strook.
Kies welk design je wil gebruiken
Stempel deze naast elkaar in de lengte richting van de strook fondant/marsepein (net zo vaak achter elkaar als je wil)

Neem de uitsteker en zet deze over het gestempelde gedeelte heen, je steekt nu precies het gestempelde deel uit.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

De uitsteker doet alleen de bovenrand (het geschulpte deel) de onderrand en zijkanten moet je zelf met een mesje bijsnijden.
Ik heb hem zelf ook en ben er heel blij mee,
En vergeet beide delen niet een klein beetje met crisco in te smeren, omdat je het stempeldeel behoorlijk hard moet aandrukken om het patroon er goed in te krijgen krijg je anders je fondant er niet goed uit.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

4

:D  Nooit geweten dat hij zo werkt haha.........toch leuk zo'n forum :Y .....en heel leerzaam :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Dank jullie wel allemaal!!! Ik heb een filmpje op internet gevonden met uitleg. Ik zal deze met jullie delen!

http://www.youtube.com/watch?v=yvlrZVcZHPw

**beginneling alle tips zijn welkom**

6

erg mooie uitleg op dat filmpje :)

7

Superfilmpje  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.