Onderwerp: Ruitjes op de taart, hoe moet dat?!
Hoi,
Ik zie bij iedereen die mooie ruitjes op de taart met die bolletjes.
Hoe doe ik dit het mooist en makkelijkst?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ruitjes op de taart, hoe moet dat?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik zie bij iedereen die mooie ruitjes op de taart met die bolletjes.
Hoe doe ik dit het mooist en makkelijkst?
Bedoel je het kusseneffect?
Dat is gemaakt met deze patchworkcutter:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html
Deze druk je, direct nadat je de fondant op de taart hebt gedaan, in de fondant en zo ga je de hele taart rond. Voor de pareltjes die je in de kruisingen kan drukken gebruik ik alleen zachte pareltjes van bijvoorbeeld Dr. Oetker.
Bedoel je het kusseneffect?
Dat is gemaakt met deze patchworkcutter:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.htmlDeze druk je, direct nadat je de fondant op de taart hebt gedaan, in de fondant en zo ga je de hele taart rond. Voor de pareltjes die je in de kruisingen kan drukken gebruik ik alleen zachte pareltjes van bijvoorbeeld Dr. Oetker.
Ja dat bedoel ik inderdaad! Bestaan er ook verschillende maten in die patchworkcutter? Want sommige taarten zijn natuurlijk hoger dan andere taarten.
Bij hogere taarten doe ik eerst de onderste rand en als ik die helemaal gedaan heb doe ik de bovenste rand.
Overigens kan je het ook met een geodriehoek doen, maar daar kunnen andere misschien meer over vertellen.
Bij hogere taarten doe ik eerst de onderste rand en als ik die helemaal gedaan heb doe ik de bovenste rand.
Overigens kan je het ook met een geodriehoek doen, maar daar kunnen andere misschien meer over vertellen.
Heel erg bedankt!
Helaas hebben ze maar 1 maat. Als de taart hoger is dan ga je verder met de cutting wheels verder.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ruitjes op de taart, hoe moet dat?!