Onderwerp: mijn 4e taart
[
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 4e taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
[
hallo allemaal,
Sinds een week of 2 aan het bakken geslagen..dit is mijn 4/5e taart...nu heb ik wat vrienden en bekenden gemeld dat ik aan t bakken ben geslagen..ik hoop dat er een hoop opdrachten gaan volgen..wel spannend hoor! heb geen idee of t er mee door kan...
Het kan een stuk strakker en dan bereik je door oefenen, oefenen, oefenen.
Ik zou na 4 taarten nog geen opdrachten aannemen, maar dat is persoonlijk.
Verder vind ik je bovenste bloemen erg mooi
Succes, je komt er wel 
ik sluit me bij bovenstaande aan,
ik bak al bijna 4 jaar taarten, maar bak nog altijd niet voor vreemden in opdracht.
(wel voor familie/vrienden, maar de betalen enkel de ingredienten,
ik verdien er niets op)
ik wil eerst dat mijn taarten echt goed zijn!
(qua kleur, compositie, smaak, en retestrak (zowel bekleden als decoratie)
Maar goed, over jou taart,
ik vind dat je al heel leuke taartjes bakt!
De bloemen en strik heb je mooi gemaakt,
en passen ook mooi bij elkaar en de taart.
Ik vind het leuk dat je je al aan zo veel verschillende dingen waagt,
lekker bezig blijven zou ik zeggen!
dank jullie wel vh commentaar
Oefenen oefenen oefenen inderdaad. Dat heb ik echter kunnen doen doordat familieleden en vrienden me vroegen taartjes te maken. Ze wisten dat ik net was begonnen (en natuurlijk zorgde ik wel voor toonbare taarten
) maar superstrak was het nog niet. Heb wat weggegeven of alleen de ingrediënten laten vergoeden.
Dus als ze weten wat ze kunnen verwachten: lekker doen!
Tipje voor een nog strakkere taart (want bekleden gaat je prima af zo te zien
) :
Strak afsmeren en op laten stijven in de koelkast.
Bekleden en los gaan met je smoothers!
Een strakke rand krijg je door met je smoothers naar elkaar toe te werken (en er zo een randje in "knijpen")
Ik zou zelf een sierrand maken aan de onderkant,dan zie je niet dat het wat onregelmatig is. En jammer dat je hakje van het schoentje zo gerimpeld is,misschien wat langer laten uit harden.
Ik vind het wel goed plan om eerst wat opdrachten aan te nemen van bekende en fam om lekker te oefenen.
Thanx voor de tips...ben ik blij mee...idd is voor vrienden familie en bekenden...meer echt niet...moet er niet eens aan denken de komende jaren!
T hakje tja...de taart was voor mijn verjaardag...had n keurig uitgehard hakje tot mijn zoon iets van pakte t hakje mee ging en...od grond! Was dus n nood nood hakje. Maar ook weer geleerd alles hoog laten drogen. Gebeurt me niet nog. N keer!!!
Ik hou jullie od hoogte van m'n baksels hopelijk worden ze beter en willen jullie me blijven helpen!
Thanx voor de tips...ben ik blij mee...idd is voor vrienden familie en bekenden...meer echt niet...moet er niet eens aan denken de komende jaren!
T hakje tja...de taart was voor mijn verjaardag...had n keurig uitgehard hakje tot mijn zoon iets van pakte t hakje mee ging en...od grond! Was dus n nood nood hakje. Maar ook weer geleerd alles hoog laten drogen. Gebeurt me niet nog. N keer!!!
Ik hou jullie od hoogte van m'n baksels hopelijk worden ze beter en willen jullie me blijven helpen!
1 x is vaak genoeg hihi
![]()
Als er genoeg vraag is kan het heeeel snel gaan hihi
Dus flink promoten
Ben in mei ook pas 1 jaar bezig 
Idd lekker blijven posten. Deze site staat vol tips & trucs! 
Ik vind hem voor je 4e taart erg leuk gelukt!
Gebruik inderdaad de tips die gegeven zijn en ga zo door hoor! Goed gedaan 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 4e taart