Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart..
Best een beetje trots op mijn allereerste bruidstaart, hopelijk volgen er dit jaar nog meer. (In ieder geval 1 want ik ga de bruidstaart voor mijn eigen bruiloft maken )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Best een beetje trots op mijn allereerste bruidstaart, hopelijk volgen er dit jaar nog meer. (In ieder geval 1 want ik ga de bruidstaart voor mijn eigen bruiloft maken )
Mooi! Ben benieuwd naar je eigen taart!
Zag hem ook op fb langskomen, mooi joh! Strak en romantisch!
mooi hoor, strak en rustig qua kleurstelling een echte bruidstaart.
Voor een eerste bruidstaart Top!
Succes met het maken van je eigen
Prachtige taart!!!! Ik ben benieuwd naar de bruidstaart die je voor jezelf gaat maken!
prachtig!
Mooi!! Leuk gedaan!
Mag ik vragen hoe je die taart met vakjes en parels erin maakt? Is daar een tool voor? Ik mag binnenkort ook een eerste bruidstaart maken, en zat ook aan zoiets met die vakjes te denken.... vandaar mijn vraag. Hopelijk wil je het met me delen
! dat belooft wat voor je eigen bruidstaart!
Mooi strak...van ms of rf? En wat is vervulling?
Heel mooi gedaan!
Vind deze bloemen super, is daar een how-to van?
(keer wat anders dan een (pioen)roos)
Mooi!! Leuk gedaan!
Mag ik vragen hoe je die taart met vakjes en parels erin maakt? Is daar een tool voor? Ik mag binnenkort ook een eerste bruidstaart maken, en zat ook aan zoiets met die vakjes te denken.... vandaar mijn vraag. Hopelijk wil je het met me delen
Ik heb deze hiervoor gebruikt:
Heel mooi gedaan!
![]()
Vind deze bloemen super, is daar een how-to van?
(keer wat anders dan een (pioen)roos)
Heb ze op youtube gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=YgwNFQE5xT8
Soetigheid, dank je voor de tip... nu weet ik hoe het werkt.. Ik zie zoveel van dat soort taarten voorbij komen. Erg leuk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart..